Det er jeg virkelig ked af, jeg har signeret alle de bøger som skal sendes ud, så Saxo eller deres lager må have lavet en fejl. Send en mail til Saxo, så retter de fejlen hurtigt! Dbh Martin |
Martin Thorborgs iværksætterbog kan nu endelig bestilles!
Sender en mail til Saxo. |
Weeee jeg har fået min med posten idag og har lige kastet mig over den..! Ser ud til de 300 er brugt ordenligt - og min er også signeret så ingen ting at klage over ! |
Nå, jeg ville bare lige sige at jeg også kun har haft en positiv oplevelse med Saxo indtil videre vedr. den manglende signatur. Jeg fik ihvertfald at vide at de ville sende en signeret udgave til mig med det samme. Det der er mest ærgerligt er jo at jeg ikke kan få mig selv til at læse i bogen, når den nu skal sendes retur ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har nu modtaget min bog, og den er heller ikke signeret. Jeg har godt læst, at jeg kan kontakte Saxo, men jeg må indrømme, at jeg nok bare beholder den jeg har, men ville lige skrive en tilbagemelding til dig Martin. Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Så er vinderen af E-Pusher vundet og det blev: Ania :-) der vandt. Jeg talte 25 indlæg ned, da jeg har fødselsdag den 25. maj og der kom Ania frem. Ania, send mig en mail på martin@thorborg.dk så mailer jeg dig bogen. Tillykke :-) Dbh Martin |
Hvis der er nogle af jer der er på Østerbro egnen i morgen eftermiddag, så signerer jeg bøger her: Olesen Bøger og Papir ApS Østerbrogade 200 DK-2100 København Ø Det er mellem 16 - 17.30 Dbh Martin |
Hva er det det gamle trick med at lade pigerne vinde :) Spøg til side. Har faktisk fået læst din bog, og det sgu nok en af de eneste bøger jeg har læst så hurtigt og samtidig også har følt at jeg har fået noget ud af. Og så alle dine små historier helt tilbage til Cybercom de er sgu meget sjove. Men du kom ikke ind på den der hvor i blev snydt i cybercom, den synes jeg manglede når du havde fortalt at det skete. |
Hej Ronnie Tak for rosen, den er jeg glad for :-) Det var nok historien hvor Peter Forchammer og Aldo Petersen tog røven på os i cybernet.dk du tænker på. Du kan læse lidt om dem her: http://it-bizzen.blogspot.com/2006/11/formueekspressen-tffer-videre.html De købte vores firma og glemte at betale, men sådan er der jo så meget ;-) Du har ret i at historien burde være i bogen, men den kommer i en Jubii bog vi laver en gang. Dbh Martin |
![]() |