Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænet www.nikonpriser.dk sælges - 5400 lokale månedlige søgninger

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej affiliates

Grundet tidsmangel sælger jeg domænet www.nikonpriser.dk. Ifølge Google Keywords Tool er der ca. 5400 lokale månedlige søgninger på søgningen: nikon priser, så det skulle nok være muligt at drive det til noget i de rigtige hænder. 

Jeg glæder mig til at se resultatet.

Venlig hilsen
Regnar

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:12

Vil da gerne give 45 kr.

Fordi nikon skal da bare klage over domænet så er det tabt.

Nikon er et reg. varemærke så du bryder dette.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Jan 11
Skrevet kl. 15:19

Hej Brian

Har du en kilde på det? Jeg har nemlig prøvet at undersøge det forskellige steder, og inde ved DK-Hostmaster kunne de ikke give et fyldstgørende svar. Det er klart at Nikonn.dk eller lignende ikke ville gå, men det andet...?

Venlig hilsen
Regnar

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:31

Intet er sikkert med domæne sager

Hvad vil skrive på siden

Vil du tjene penge på deres vare mærker

hvad vil de gøre vis de mener du strider mod god domæne skik .

hvad domænet værd er det man synes og kan man bruge det til noget nyttigt dette domæne, er op til hver enkle person,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
http://www.amino.dk/blogs/simplylaw/archive/2011/04/08/brands-og-dom-230-nenavne-hummelsalg-dk.aspx
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38

http://www.retssal.dk/?page=emne&id=22&indexid=21

Vurder selv om det er forståelig jura og retshjælp, som titlen siger Smile

"...Ydermere er det i Varemærkeloven fastslået, at et virksomhedsnavne - kun navnet og ikke eksempelvis noget logo – er tilstrækkeligt for at der kan blive tale om et forretningskendetegn. Der bør derfor ikke være den store tvivl om, at domænenavne er at anse for forretningskendetegn."

Ydermere er det i Varemærkeloven fastslået, at et virksomhedsnavne - kun navnet og ikke eksempelvis noget logo – er tilstrækkeligt for at der kan blive tale om et forretningskendetegn. Der bør derfor ikke være den store tvivl om, at domænenavne er at anse for forretningskendetegn
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hej Regnar. For fare for at kaste yderligere malurt i bægeret, så vær opmærksom på, at der snarere er 54 (og ikke 5.400) månedlige søgninger efter "Nikon Priser". Du har glemt at sætte hak i [Eksakt], da du tjekkede den anslåede månedlige søgeaktivitet i Googles søgeordsværktøj... Mvh Troels.
Tilmeldt 20. Jan 11
Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Troels

Nej, jeg valgte bevidst at skrive 5400 søgninger på søgeordet: nikon priser (uden anførselstegn), og det er således ikke noget galt i det jeg skriv. Jeg er helt klar over at en søgning på for eksempel: nikon d90 priser også tæller med i den statistik, hvilket jeg ikke ser noget negativt i. Domænet vil stadig stå godt med hensyn til den søgning i forhold til SEO og stadig ikke være for specifik som for eksempel www.nikond90priser.dk.

Venlig hilsen
Regnar

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:10

regnar:

Hej affiliates

Grundet tidsmangel sælger jeg domænet www.nikonpriser.dk. Ifølge Google Keywords Tool er der ca. 5400 lokale månedlige søgninger på søgningen: nikon priser, så det skulle nok være muligt at drive det til noget i de rigtige hænder. 

Jeg glæder mig til at se resultatet.

Venlig hilsen
Regnar

kræver links og tekst før den når dette mål og der er ingen af tingene , med SEO

det vigtigste er ikke domænet , med hvad du vil bruge siden til, man kan ikke skrive om sport og mobil telefon på denne siden så det er et begrænset markedet denne side henvender sig til.

vis på domænet var tekst og indhold kunne salgs pris stige især vis indholder var det den anden ønsker og så er det ikke kun et domæne du sælger men et koncept.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:24

regnar:

Hej Brian

Har du en kilde på det? Jeg har nemlig prøvet at undersøge det forskellige steder, og inde ved DK-Hostmaster kunne de ikke give et fyldstgørende svar. Det er klart at Nikonn.dk eller lignende ikke ville gå, men det andet...?

Venlig hilsen
Regnar

Lige nu ser jeg et domæne, hvis eneste rolle er videresalg uden indhold. Om Nikon kan kapre domænet er kun 1 ud af 2 problemer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)