Grundet tidsmangel sælger jeg domænet www.nikonpriser.dk. Ifølge Google Keywords Tool er der ca. 5400 lokale månedlige søgninger på søgningen: nikon priser, så det skulle nok være muligt at drive det til noget i de rigtige hænder.
Har du en kilde på det? Jeg har nemlig prøvet at undersøge det forskellige steder, og inde ved DK-Hostmaster kunne de ikke give et fyldstgørende svar. Det er klart at Nikonn.dk eller lignende ikke ville gå, men det andet...?
Vurder selv om det er forståelig jura og retshjælp, som titlen siger
"...Ydermere er det i Varemærkeloven fastslået, at et virksomhedsnavne - kun navnet og ikke eksempelvis noget logo – er tilstrækkeligt for at der kan blive tale om et forretningskendetegn. Der bør derfor ikke være den store tvivl om, at domænenavne er at anse for forretningskendetegn."
Ydermere er det i Varemærkeloven fastslået, at et virksomhedsnavne - kun navnet og ikke eksempelvis noget logo – er tilstrækkeligt for at der kan blive tale om et forretningskendetegn. Der bør derfor ikke være den store tvivl om, at domænenavne er at anse for forretningskendetegn
Hej Regnar.
For fare for at kaste yderligere malurt i bægeret, så vær opmærksom på, at der snarere er 54 (og ikke 5.400) månedlige søgninger efter "Nikon Priser".
Du har glemt at sætte hak i [Eksakt], da du tjekkede den anslåede månedlige søgeaktivitet i Googles søgeordsværktøj...
Mvh Troels.
Nej, jeg valgte bevidst at skrive 5400 søgninger på søgeordet: nikon priser (uden anførselstegn), og det er således ikke noget galt i det jeg skriv. Jeg er helt klar over at en søgning på for eksempel: nikon d90 priser også tæller med i den statistik, hvilket jeg ikke ser noget negativt i. Domænet vil stadig stå godt med hensyn til den søgning i forhold til SEO og stadig ikke være for specifik som for eksempel www.nikond90priser.dk.
Grundet tidsmangel sælger jeg domænet www.nikonpriser.dk. Ifølge Google Keywords Tool er der ca. 5400 lokale månedlige søgninger på søgningen: nikon priser, så det skulle nok være muligt at drive det til noget i de rigtige hænder.
Jeg glæder mig til at se resultatet.
Venlig hilsen Regnar
kræver links og tekst før den når dette mål og der er ingen af tingene , med SEO
det vigtigste er ikke domænet , med hvad du vil bruge siden til, man kan ikke skrive om sport og mobil telefon på denne siden så det er et begrænset markedet denne side henvender sig til.
vis på domænet var tekst og indhold kunne salgs pris stige især vis indholder var det den anden ønsker og så er det ikke kun et domæne du sælger men et koncept.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Har du en kilde på det? Jeg har nemlig prøvet at undersøge det forskellige steder, og inde ved DK-Hostmaster kunne de ikke give et fyldstgørende svar. Det er klart at Nikonn.dk eller lignende ikke ville gå, men det andet...?
Venlig hilsen Regnar
Lige nu ser jeg et domæne, hvis eneste rolle er videresalg uden indhold. Om Nikon kan kapre domænet er kun 1 ud af 2 problemer.