Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min markedsføring

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nummer 1 og nummer 4 er i mine øjne klart den fedeste. Jeg ville aldrig selv købe sokker på baggrund af, at jeg havde læst om et firma i lokalavisen eller set dem i et bingoprogram, men hvis jeg havde stået med dem i hånden, mærket kvaliteten og måske haft dem på, kunne du blive min faste sokke-leverandør, hvis ellers kvaliteten var god. 

Hvis jeg var i dine sko (eller sokker) ville jeg tænke videre ad den vej. Stille mig ned på torvet en dag i øsende regnvejr når alle forbipasserende har våde fødder eller gå rundt på en festival hvor alle har sure sokker og dele 'nye sokker' ud sammen med et visitkort med internetadressen.

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:33

Jeg glemte lige: Hvis det kan lade sig gøre, kunne det være vildt sejt, hvis de uddelte prøvesokker var speciallavede, så de indeholdt adressen til din webshop. Blot en idé. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:34

Casper Schneidereit:

Jeg er spændt på at se om mit TV bingo stunt giver noget.

Det bliver meget interessant.

Hvis du har lyst, må du gerne fortælle på Amino, hvordan det gik med TV bingo. Når den tid kommer Smile

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)