Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

se min shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja så må jeg vist hellere lige høre hvad der er at sige om min shop, der er sikkert et masse der skal ændres, og noget kan jeg nok ændre, andet muligvis ikke.

Men tag et kig http://www.godttoej.dk

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:06

Hej Svend (Soffi)

Jeg har været en kort tur forbi dit site og vil da gerne hjælpe dig med mit umiddelbare indtryk :
Jeg får fejlmeddelelse på flere sider ?
Farverne skal hurtigst muligt ændres til enkle klare farver
Centrer dit logo eller fyld lidt mere på øverste ramme
Alle dine billeder er meget uskarpe og nærmest UB (ubrugelige)
Betalingsmulighederne(korttyper) er næsten usynlige
Du skal arbejde med alle dine tekster, se blot på din forside!
Nyhedsbrev skal ikke åbne nyt lille vindue, men indsæt formular på siden

Det minder, for mig, lidt for meget om en hurtig qxl auktion.
Tag et kig på de mange hundrede andre sites, som også i dag sælger børnetøj og "lån" et par gode ideer.
Jeg håber at du kan bruge mine bemærkninger.
Nu skulle du vist have rigeligt at se til resten af din weekend - ønsker dig alt held og lykke og rigtig god weekend og arbejdslyst
Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:08
Dine sider skal også have titler, så de ikke i baren hedder http://godttoej.dk/id/10341 på forsiden.

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 16:43
Hejsa og tak for svaret.

Det er som sagt ikke alt, eller rettere, ret meget jeg lige kan ændre selv desværre.

Farverne dem kan jeg ihvertfald klare, jeg synes selv de er rimeligt enkle, hvilke farver skal jeg så kigge efter hvis de er forkerte ?

Teskterne, ja det er ihvertfald også mig, er det bedre der står en mindre fristil på forsiden (personligt bruger jeg ikke de tekster til noget).

Logo og top kan jeg også klare, den havde jeg faktisk selv tænkt på, da jeg synes der var lidt tomt.

Billederne synes jeg generelt ikke er slemme, men der er da nogen som jeg godt ved ikke er kanon gode, og nogen der er rimeligt ringe, så dem må jeg også lige igang med.

Korttyperne synes jeg selv er meget synlige, så den kan jeg ikke rigtigt lige forstå.

Men så har jeg jo også lidt at kigge på, det er jo ikke meget man får lavet når man ligger med en omgang influenza, så alt er bagud, men vender tilbage når jeg har fået rettet lidt til.

Dato: 10-03-2007 10:06:24 Forfatter: Heidi

Hej Svend (Soffi)

Jeg har været en kort tur forbi dit site og vil da gerne hjælpe dig med mit umiddelbare indtryk :
Jeg får fejlmeddelelse på flere sider ?
Farverne skal hurtigst muligt ændres til enkle klare farver
Centrer dit logo eller fyld lidt mere på øverste ramme
Alle dine billeder er meget uskarpe og nærmest UB (ubrugelige)
Betalingsmulighederne(korttyper) er næsten usynlige
Du skal arbejde med alle dine tekster, se blot på din forside!
Nyhedsbrev skal ikke åbne nyt lille vindue, men indsæt formular på siden

Det minder, for mig, lidt for meget om en hurtig qxl auktion.
Tag et kig på de mange hundrede andre sites, som også i dag sælger børnetøj og ''lån'' et par gode ideer.
Jeg håber at du kan bruge mine bemærkninger.
Nu skulle du vist have rigeligt at se til resten af din weekend - ønsker dig alt held og lykke og rigtig god weekend og arbejdslyst
Bedste hilsner

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 16:45
Heysan

Det spurgte jeg også om jeg ikke kunne få ændret, men fik at vide at så skulle den køre i frames, hvilket jo ikke er ret godt.

Dato: 10-03-2007 12:08:28 Forfatter: Helmer Dine sider skal også have titler, så de ikke i baren hedder http://godttoej.dk/id/10341 på forsiden.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:51
Det burde ikke have noget med frames at gøre, som minimum burde du kunne indstille en global titel på dit site så alle dine sider hedder det samme i stedet for det lidt kryptiske navn der er idag.

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 22:02
Det vil jeg så lige høre om det kan lade sig gøre, det ser ikke ud til at det er noget jeg selv kan gøre.

Dato: 12-03-2007 16:50:55 Forfatter: Helmer Det burde ikke have noget med frames at gøre, som minimum burde du kunne indstille en global titel på dit site så alle dine sider hedder det samme i stedet for det lidt kryptiske navn der er idag.

Så har jeg rodet lidt med farverne, håber det er blevet bedre

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:33
Hej Svend.

Hvis det virkelig er så svært at få ændret ting på dit site, som du herinde er blevet gjort opmærksom på, har jeg en meget enkel løsning til dig : Find en webmaster, som har kendskab til webdesign (og gerne salg og marketing)

PS: Har set dine farveændringer - og nej, det er ikke blevet bedre!

Held og lykke med din website og shop.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:58
Meget sød side, men designet trænger da til en kærlig hånd ;-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)