Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smart City Coupe Passion sælges

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er det tid til at min kære Smart skal sælges. Jeg har købt en Smart Roadster istedet for, så nu må den gå. Der er ikke hemmelige låger i, som i Hr. Stokholms transporter, men den har til gengæld været portrætteret i Euroman og diverse andre magasiner/aviser. Så hvis man mangler et temmelig luksuriøst og berømt køretøj til en fornuft pris og ikke har de store pladsbehov, så er det sgu en god bil. Se annoncen her:
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=796939

Nyprisen var i 2002 - 191.500 kr. og så er der dertil ekstraudstyr for 40.000 kr. (Pioneer Navigation, Blutooth handsfree, lædersæder med varme, automatisk p-ur, originalt Smart barnesæde m.m.) altså er der bil for lidt over 230.00 kr. 
Min salgspris er 145.000 kr. og oven i smider jeg gerne 2 timers iværksætter råd og vejledning

Har du spørgsmål, så sig endelig til.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:06
Og forøvrigt vil mit første iværksætterråd nok være at lade være med at købe bil for 140.000 kr. en anden gang, men sådan er der jo så meget

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 12:11
Fed bil Den ville jeg gerne eje, men min kone ville nok ikke synes så godt om at jeg købte en så lille bil lige nu, da vi har 2 småbørn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:20

Intet problem, hvis børnene er små nok, Niklai.

Biler uden hemmelig rum er for tøsedrenge.

mvh  Hans
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 14:22
Så skal de være meget små...

Men hold da kæft hvor er Roadsteren lækker. Den må være extremt sjov at køre i

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:37
De er faktik begge sjove at køre i. Jeg har blot haft 3 Smart Coupeer nu og følte trang til at prøve noget nyt. Men jeg er VILD med Smart. De er kanon godt bygget, det er virkelig kram. Og så koster de 520 kr. i vægtafgift om året, kører på den laveste forsikring og går 20 km/liter. Dertil har jeg endnu til gode at køre på værksted med noget der ikke virker, det er jo Mercedes der bygger dem.
Så når først man har dem, er de så godt som gratis og det er jo så deligt nok.
Og så glemte jeg at næven reklameeffekten, rigtig mange kigger stadigvæk efter dem og så kan jeg nok ikke finde på mere.

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 15:00
Det er også sjovt, at man kan køre "stærkt" med dem uden at risikere en fartbøde.

Mht. annoncen på bilbasen.dk... Burde der ikke være et billede af bilen også??

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:01
Jo men den er sgu lidt beskidt og jeg har haft travlt med at tømme tagrender m.m. i dag og derfor gider jeg ikke tage billeder nu. Men du har ret, hvis den ikke bliver solgt over de næste uger, så må jeg jo nok vaske den

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 16:19
Nu vi snakker biler...

Jeg skal ha, lidt reklame på siden på min egen vogn her til sommer. Den står godt nok inde om vinteren så den kører ikke nu, men blikfang og små biler hænger utrolig meget sammen ;) -

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:44

Fin bil, Mix.

Men jeg synes faktisk førbilledet er det fedeste.
Tænk grundigt over, hvordan du kobler biler og alkohol på en måde, som ikke skaber modstand.

mvh Hans
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)