Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den største MLM personlighed i Danmark?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes det kunne være interessant at starte en tråd hvor vi kaster spotlyset på de største personligheder indenfor Network Marketing branchen i Danmark...

Hvem er den mest kendte..
Den dygtigste..

Den største..

Og hvorfor?

 

 

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-03-2007 17:16:33 Forfatter:Lasse Burholt
Synes det kunne være interessant at starte en tråd hvor vi kaster spotlyset på de største personligheder indenfor Network Marketing branchen i Danmark...

Hvem er den mest kendte..
Den dygtigste..

Den største..

Og hvorfor?



MVH
Lasse



Det er der jo så ikke kommet så mange bud på... ;-)

Tænk sig... men det er ok - behøver jo heller ikke nævne mig - ved det jo godt! haha!

 

Men - for nu at vende den om - seriøst - så tror jeg det danske marked har brug for personligheder der kan være med til at løfte troværdigheden omkring branchen - omend, jeg flere gange har udtrykt at der er sket store ændringer - til det positive - omkring netværksbranchen, da langt de fleste, normalt og intelligent tænkende, jo har fattet hvad konceptet handler om - og ingenlunde noget fy fy.

 

Så lad mig kaste en person i spil, som jeg har stor respekt for - og som om nogen har skabt ekstreme resultater og som slår et slag for at forståelsen af begrebet netværksmarkedsføring:

 

Kim Madsen fra Forever Living Products

 

Man skal stå tidligt op for at opnå de resultater Kim har skabt i Skandinavien - og uanset hvor hårdt man prøver - så er det umuligt at pille ham ned; fakta og resultater siger alt.

 

En ting som har slået mig er samtidig at Kim stadig laver arbejde "ude i marken", omend han i princippet kunne læne sig tilbage og glæde sig over sin residual income - men udaftil - offentlig viser han vejen frem: et skridt af gangen.

 

Cudos til Kim ;-)

 

 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse!

 

Ja ja - Forever Living er kommet for at blive som du ser - vi er mange der har set alle de muligheder der er med denne virksomhed og deres produkter. Men vi er også opmærksomme på at det er vigtigt ikke bare at ansætte hvem som helst men kvalificere de der ønsker at være med - og det er her forskellen skal findes - DET handler om HR - management og ikke kun om penge !

 

Læs mere her.....www.jomacompany.dk

 

Vil du vide mere og få en uformel snak om dine muligheder så ring på 4399 6158

 

JOMA Company

 

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er godt nok ked af at udpege en fra det samme firma som jeg selv arbejder med (virker måske sådan lidt...tja...selvhøjtideligt) men jeg gør det altså alligevel for efter min mening så er det Jan Bohn fra LR der må være Danmarks største MLM personlighed. Jeg har dyb respekt for manden både for hans personlighed, væremåde og kæmpemæssige resultater. Så det er mit bud.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-03-2007 00:34:24 Forfatter: john sommer
Hej Lasse!





Vil du vide mere og få en uformel snak om dine muligheder så ring på 4399 6158


JOMA Company


john sommer


 

Var det en henvendelse til mig - eller generel henvendelse "udi" forummet?

Under alle omstændigheder så er det - kan jeg så sige generelt - værd at tage en kigger på Forever Living - både for den fantastisk retailing fordel man vil få med Aloe Vera produkter - men i høj grad lige så meget som inspiration: Forever har jo sat standarden - og noget man kan stræbe efter - i Skandinavien.

 

Men tak for opfordringen; jeg lader mig i DEN grad inspirere af jeres success og fremgang, stabilitet og market penetration.

 

 

 

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-03-2007 08:30:02 Forfatter: cax Jeg er godt nok ked af at udpege en fra det samme firma som jeg selv arbejder med (virker måske sådan lidt...tja...selvhøjtideligt) men jeg gør det altså alligevel for efter min mening så er det Jan Bohn fra LR der må være Danmarks største MLM personlighed. Jeg har dyb respekt for manden både for hans personlighed, væremåde og kæmpemæssige resultater. Så det er mit bud.

 

Det er da helt ok at udpege en leder fra eget firma - og ja, jeg havde også Jan i tankerne - dog har jeg ikke et personligt forhold til Bohn - og iøvrigt er han i branchen ikke så eksponeret, hverken bredt og i medierne som Kim Madsen - men helt sikkert: Jan Bohn er om nogen en inspirator, især fordi han også er beviset på at man skal finde et selskab der passer som i fod hose på flere områder; og som man føler for; ser mulighederne i - og så ellers bliver hængende!

 

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Løkken
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Uden tvil Jan Bohn jeg har mødt både ham og Kim Madsen nogle gange. De er begge super MLM personer... Alle der vil bygge en forretning op kan lære meget af disse personer.  

Men er det en MLM forretning ja så falder min stemme på Jan Bohn, Citat( Poul: det er meget dejligt at arbejde med MLM, jeg arbejde meget hårdt i 5 år og har holdt fri i 10 år ) Så det er jeg gået i gang med. 2007 var mit første rigtige år ved LR dog kun som en hobby da jeg har et stort firma i forvejen... Nu overvejer jeg om jeg skal lukke det og kun have LR... Det jeg har nået med LR på et år er ubeskriveligt...Jeg har også været FLP i 3 år uden det gav det helt store..det bedste år var vel på 60000,- kr. ok som hobby men systemet har ikke givet noget siden...  

Den meste kendt må være Anders fra LINE 3

MVH

Poul   

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronald Macdonnld - han er bare så sej og hans sko er helt vild top najs Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke ham der Randy Gates..

Fra Løkken
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

OK der er selvfølgelige også den store verden.... Jeg trode vi snakkede DK...

Men ok jeg har altid fået at vide jeg er lidt DUM men det gør ikke ondt HI HI

 

Poul  

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)