|
Hej Stine Jeg vil garantere at dette har du ikke været i kontakt med før. Vi er nystartet eller starter officielt pr 1. april. Har pt en del som er igang. Vi har aftaler med diverse firmaer rundt i verden på det materiale/maskiner og lign som vi skal bruge. Vi er ligger i den lave pris ende så der er rig mulighed for at tjene penge. Hilsen Dansk Multi Tryk Svenne Hjemmesiden er under udarbejdelse vil komme med endelig dato for frigivelse. |
få eget trykkeri
|
Hej Jeg er interesseret mail mig på fam.koefoed@tele2adsl.dk Mvh Benny koefoed |
|
hvilke maskine er med i de 40.000 ? |
folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk
Lad dig ikke snyde. Vær sammen med de professionelle. Det koster ikke mere, det giver bare mere. |
|
Det var dog et usmageligt forsøg på at erobre en andens tråd ![]() Og når man så kigger lidt dybere i det, finder man frem til Flentex. Bagved Flentex står de i branchen velkendte mennesker Reinhardt Kleemann og Britta Andersen. (Og det er ikke positiv genkendelse) Ydermere skal det tilføjes at trådforfatteren er udspringer (Vil forståeligt nok ikke arbejde sammen med dem mere), af et af deres tidligere projekter. Dermed er der som minimum tale om et alvorligt brud på god markedsføringsskik, hvis ikke det er direkte ulovligt. Med T-shirtsdomain.dk ser en ufuldstændig liste sådan ud: T-shirtsdomain.dk Trendiprints (Ikke lukket kun deres hjemmeside) Trendishirts (Under tvangsopløsning) Print og T-shirts (Under tvangsopløsning) FIRMA TEXTIL ApS (Tvangsopløst) TRYK OG TØJ ApS (Konkurs) |
|
|
Hejsa Til T-shirtsdomain : Har svært ved at se det skulle være noget fantastisk tilbud...En plotter + varmepresser kan købes for kr. 11.995,- ex.moms hos www.kontorprestige.dk . Og andet hører der vel ikke til pakken ? En salgskollektion koster vel ikke meget mere end ca. kr. 1.000,- ex.moms hos diverse textilleverandør...måske Tøjmanden kan svare med på det ? Og så lige et spørgsmål..hvorfor undervisning i digitalt/seriegrafisk udstyr når pakken indeholder plotter + varmepresser ? Til Pallant : Tror du er lidt på vildspor når du kan skrive at andre tager ml. kr. 40.000 - 100.000 for "anlægget"..kunne du give nogle eksempler ? Mvh Laysen |
|
mvh Claus |
|
Jeg er ikke udbyder af denne slags forretninger. Jeg lever af at sælge tekstiler til disse virksomheder. Om omsætningen er delt ud på 100 eller 200 forhandlere er for mig ligegyldigt. Jeg er ikke konkurrent, og alle skal være velkomne til at starte op som tekstiltrykker, jeg leverer gerne tøjet. Meen da jeg så, at Flentex står bag, vil jeg bare gøre opmærksom på at folkene bag, (læs Reinhardt Kleemann) har et meget, meget dårligt ry i branchen. Jeg snakker om tekstilgrossister, trykgrossister, firmaer som sælger maskiner m.fl. som ikke ligefrem vil kalde ham for guds bedste barn. Dato: 15-04-2007 05:34:17 Forfatter: Pallant Alle andre tager fra 40.000 til 100.000, så jeg kan da godt forstå at man syntes at det firma skal have en for boven. Jeg syntes at det dybt useriøst. Man skulle have brugt tiden, i stedt for at bruge den på en smædekampagne, at have fået noget billigere udstyr til de iværksættere der vil starte sit eget tekstiltrykkeri. Det er ikke en smædekampagne, for så havde jeg også skrevet på det andet indlæg, men jeg faldt over denne usmagelige måde man forsøger at erobre en andens tråd på. Og så endda en konkurrents tråd. Til Laysen: Tja, vil endda vove og påstå at det kan gøres for under 10k. og alt det andet er bare salgsgas. Alle leverandører af maskiner, tøj og tryk er altid villige til at hjælpe. 1000,- ja det kan vi da lave en rigtig flot pakke for, som dækker behovet mere end rigeligt for en nystarter. Fandt lige en brugt varmepresse til 1500,- på www.dba.dk kombineret med datamarkeds (www.datamarked.dk) 60 cm plotter til ca. 3600,- ja så er du godt i gang for omkring 6000,- Og så kan man jo senere bruge de penge man tjener på nyt udstyr når behovet opstår. Folier kan fåes på www.lmtgruppen.dk eller på www.kontorprestige.dk Men lad da bare dette være en opfordring. kontakt mig på mail, så skal jeg hjælpe alle interesserede igang. I behøver: 1 stk. varmepresser. (Søg på Google. Skal ikke koste mere end 4-6000 i første omgang) 1 stk. skæreplotter. www.datamarked.dk (Ikke markedets bedste, men den billigste jeg kan finde. Skift til en bedre maskine når dit behov og din omsætning er til det.) Folier kan købes hos ovenfor nævnte. Og tekstilerne kan du selvfølgelig købe hos mig. Jeg er dog ikke bange for at anbefale mine konkurrenter hvis jeg ikke kan dække din efterspørgsel. EDIT: ser lige at datamarked har en presser til 3600,- fra ny. |
|
Textiltrykker. Først er der nogen der kender nogle billige indkøbssteder af T-shirts. Jeg tror jeg betaler for meget i dag. Jeg køber cirka 3.000 om året, og hvad må det koste at få lavet en hjemmeside med en shop. Er der nogen der har erfaring med webshop og hvad må den koste. Kan man selv lave shop over de free shop der er på nettet. Så har jeg fulgt indlæggene. Jeg arbejder selv til daglig med registrering og her er så lidt. T-shirtsdesign ApS er ejet af A Farao Holding ApS. Direktøren og anpartshaver er Frank Erik Christiansen, bor i Malmø. T-shirtsdomain kan på WHOIS følges. Domain navnet t-shirtsdomain er solgt fra et tysk firma til, A Farao Holding i Holbæk. Frank Erik Christiansen er direktør i Trendiprints Holding A/S og alle de andre selskaber. Kilde www.cvr.dk www.virk.dk og www.skat.dk. Det er samme webdesigner. Hus i Holbæk (firmaadresser) er ejet af Frank Erik Christiansen. Sammenfald. T-shirtsdesign og T-shirtsdomain. |
Bliv gratis medlem