Hej alle Amino'er! :-)
Selve idéen er:
Med venlig hilsen |
ingen? :-)
Hej alle Amino'er! :-)
Selve idéen er:
Med venlig hilsen |
Har du set gezto.dk ? De er ret langt fremme med et lignende koncept |
Tjoo, hvordan forholder i jer til de utallige andre løsninger, der allerede findes? |
@Millard, der findes div. CMS baseret på booking, at tilpasse et til jeres formål, kunne være en billig løsning, ihvertfald midlertidigt. Mvh. Rune. P.s. Fokuser mere på muligheder, fremfor begrænsninger. |
Tilføj mig på Twitter
Jeg lader mig bestemt ikke begrænse af konkurrence, men jeg mener absolut, at OP mangler at forholde sig til det i sit indlæg. |
Skulle lige til at skrive det :-)
|
Hej Rune, Nu skrev jeg ikke indlægget med det formål at stoppe Millard med sin forretning, det var kun venligt ment, fordi der jo ofte kan læres meget ved at kigge på, hvordan andre gør tingene. Og ikke mindst: hvordan gør man noget bedre end de andre gør, som får brugerne til at flytte. Jeg kan godt se, at det kan tolkes som et forsøg på at være showstopper - det beklager jeg, og håber nu er slået fast, at det ikke var intentionen. Venlig Hilsen Allan |
Det var da langt værre hvis der ingen konkurrence var...det kunne jo tyde på der ikke var en forretning der... Hvis man kan tage udgangspunkt i branchen som den ser ud nu, og så udvikle sig til et bedre produkt, så er det fantastisk. Men man bør blive mere skræmt hvis ikke der er konkurrence... |
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Hej Nicklas, Nu blev Gezto.dk nævnt, så vil jeg også lige nævne dinnerbooking.com Jeg har set rigtigt mange restauranter benytter sig af dem, så de er nok værd at notere sig som en konkurrent. Ikke at det skal stoppe jer : ) |
Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal