Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der er friske? :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er! :-) 

Det er sådan, at mig og en af mine venner engang var ved at starte en virksomhed op. Den gik ud på at man reseverede bord gennem vores hjemmeside, til de restauranter vi nu havde fået med. 
Vi havde en fin start, en super idé, og en til at lave hjemmesiden.

Men selve hjemmesiden blev aldrig lavet, da ham vi arbejdede sammen med ikke havde nok tid til at færdiggøre den. Det endte så med, at ham som skulle lave hjemmeside så hoppede fra. Desværre. Efter det, så fik vi aldrig rigtigt gået videre med projektet.

Selve idéen er:
- Lave en meget simpel og overskuelig hjemmeside, hvor man kan reservere borde, på restauranter.
- Vi havde tænkt os at tage omkring en 10'er, for hver plads der blev reserveret.

Vi havde allerede taget kontakt til nogen restauranter, og de fleste var også villige til at blive en del af det. Men det blev jo aldrig til noget, da vores webudvikler ikke kunne :-(

Nu, efter 1 års tid, er vi friske på at tage projektet op igen, da vi begge er blevet færdige med skolen osv, og har derfor en masse tid :-)

Så, det vi søger er, en som gerne vil være en del af det her projekt. Personen skal være en rigtig dygtig webudvikler. :-) 

Med venlig hilsen
Nicklas Millard 

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 13:59

ingen? :-)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 14:14

Har du set gezto.dk ? De er ret langt fremme med et lignende koncept

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:22

Tjoo, hvordan forholder i jer til de utallige andre løsninger, der allerede findes?

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Allan og Magnus, det hedder konkurrence, det er sundt, og kan motivere Millard & Co. til at skabe noget der er bedre. Jeg undrer mig virkelig over folk, som lader sig begrænse af at der i forvejen er andre på markedet.

@Millard, der findes div. CMS baseret på booking, at tilpasse et til jeres formål, kunne være en billig løsning, ihvertfald midlertidigt.

Mvh. Rune.

P.s. Fokuser mere på muligheder, fremfor begrænsninger.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:56

Rune Gjersvik:
Allan og Magnus, det hedder konkurrence, det er sundt, og kan motivere Millard & Co. til at skabe noget der er bedre. Jeg undrer mig virkelig over folk, som lader sig begrænse af at der i forvejen er andre på markedet.

Jeg lader mig bestemt ikke begrænse af konkurrence, men jeg mener absolut, at OP mangler at forholde sig til det i sit indlæg.

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 20:13

Rune Gjersvik:

Skulle lige til at skrive det :-)

hvis man ikke kan tåle noget konkurrence, om det er lidt eller meget, så bør man bare lade vær fra start.. hvis der ikke er konkurrence fra start, så skal der nok komme det.. :-)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rune,

Nu skrev jeg ikke indlægget med det formål at stoppe Millard med sin forretning, det var kun venligt ment, fordi der jo ofte kan læres meget ved at kigge på, hvordan andre gør tingene. Og ikke mindst: hvordan gør man noget bedre end de andre gør, som får brugerne til at flytte.

Jeg kan godt se, at det kan tolkes som et forsøg på at være showstopper - det beklager jeg, og håber nu er slået fast, at det ikke var intentionen.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:50

Det var da langt værre hvis der ingen konkurrence var...det kunne jo tyde på der ikke var en forretning der... Hvis man kan tage udgangspunkt i branchen som den ser ud nu, og så udvikle sig til et bedre produkt, så er det fantastisk. Men man bør blive mere skræmt hvis ikke der er konkurrence...

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 12:21

Hej Nicklas,

Nu blev Gezto.dk nævnt, så vil jeg også lige nævne dinnerbooking.com Jeg har set rigtigt mange restauranter benytter sig af dem, så de er nok værd at notere sig som en konkurrent.

Ikke at det skal stoppe jer : )

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)