Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har jeg startet mit lille tømrer firma op, men hvordan for jeg flere kunder ???

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

 

man må godt putte nej tak til reklamer, man skal ikke putte til dem der står på robinsonliste...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Hey, det har du desvære ikke ret i.

Robinsonlisten er kun for adreseret forsendelser, som alle er forpligtet i at overholde når de sender post ud fra et firma.

Et nej tak, er et nej tak,med mindre man er et kirkelig dagblad og diverse andre mææærkkeelige ting:P.. haha... Tag et kig på post danmarks hjemmeside.


Mvh
Vincent Rye

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

det lyder til det  er en god ide du har fået dig hvis du kan få det til og køre rundt nu så kan du altid få det til det :)

hvis du mangler en tømrer håber jeg du giver lyd fra dig på ronnivejsgaard@gmail.com da jeg er udlært tømrer for 2 år siden og går ledig nu :) er godt nok fra jylland men er frisk på og flytte:D

mit tip er er hvis ikke du har så meget at lave så find et par større firmer som mangler en halv mand så kan de lege dig til og gå ind i forskellige sak 

hilsen rvejsgaard

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej Vincent

nu er vi danmarks 3. største distributions virksomhed, med mere end 400 ansatte, så jeg tror nok at vi har sat os i regler, det har vores advokater også:)

Præcis, læs post dk hjemmeside, der står at man kan vælge at respektere nej tak , men det er ikke et lovkrav at man skal overholde det:)

heldigvis det lov findes ikke endnu....men den er desværre på vej...

k.h Lina lokaldistribution...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Det var jeg ikke klar over. Undskyld for det.
Har sent dig en PM.


Mvh

Vincent Rye

Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

h

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej Vincent

nu er vi danmarks 3. største distributions virksomhed, med mere end 400 ansatte, så jeg tror nok at vi har sat os i regler, det har vores advokater også:)

Præcis, læs post dk hjemmeside, der står at man kan vælge at respektere nej tak , men det er ikke et lovkrav at man skal overholde det:)

heldigvis det lov findes ikke endnu....men den er desværre på vej...

k.h Lina lokaldistribution...

400 ansatte, det er alligevel en del for en iværksætter. Jeg tager hatten af for at du kan styre en virksomhed med så mange ansat, samtidig med du har Parterapi og håndværkere du skal styre også. Der må være noget at holde styr på.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen

først undskyld jeg ikke har svaret tidligere, men der har været kunder i butikken, så jeg har ligget vandret det sidste stykke tid.

og mange tak for alle jeres indput, tråden er jo fyldt med gode ideer. og nej tak til jer der ville sælge mig noget. 

siden jeg har startet op har jeg fortalt det til gud og hver mand (som tømrer lærling vokser man altså lige 20 mm hver gang man præsentere sig som tømrer mester), og det har båret frugt. den måde jeg indtil nu har fået kunder på, har selvfølgelig været venner og familie der har ville støtte mit projekt, men også at hele tiden have 10 visitkort på mig, andre håndværkere på pladsen har ringet, og folk jeg har mødt i byen har også hyret mig. 

min strategi har været (som en på tråden også forslog) at sælge mig selv, jeg ved jeg er sympatisk, flik og god til at snakke, og det virker. 

og ja jeg snakkede med min mester om min ide, før jeg kastede mig ud i det. han støttede ideen og sagde så længe jeg kunne møde til tiden om morgenen, var det intet problem. 

mit næste spørgsmål til jer er:

jeg er blevet lovet en fast ansættelse af min mester efter jeg er blevet udlært, det kommer til at være skod arbejde, men med en fast månedsløn. jeg har i den sidste måned sagt nej til kunder for mit eget firma på grund af opgavernes størrelse, jeg kan fx ikke skifte tag og passe lærlinge tjansen samtidig. jeg vil entelig heller drive mit eget firma, men tænker på risikoen. 

skal jeg tage det faste skod job, eller gå "all in" og prøve at køre mit eget firma op ?

hilsen tømrer lærlingen/mesteren Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Men riskoen ved at være selvstændig tømrer mener du at det er svært at skaffe arbejde nok eller ?

Det er fint din tømrermester har lovet dig fast arbejde efter uddannelse, men hvis du mener det er "skod" job, så er det måske ikke værd at fortsætte der.

Jeg vil dog alligevel råde dig til at arbejde et par år som tømrersvend, inden du starter op for dig selv, for at få lidt mere erfaring, inden du selv står og skal træffe alle valg og beslutningerne selv.

Fra Faaborg
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 97
Fra  Spætten Tømrer & Snedker Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej

jeg har også håndværker virksomhed og  der er 2 ting der har virket for mig

1. annonce i dit lokale avis(men kør hver uge så få du kunder hver uge!)

2. omdeling af flyers og reklamer i massivt antal, for hver 1000 stk fik vi en stor kunde.

så  nu håber jeg ikke at du omdeler i mit område nordsjælland:)

men ellers se lokaldistribution ang omdeling.

Lina Bale

Avisreklamer og omdeling af flyers har ikke givet en eneste kunde hos mig. Jeg har fast annonce i lokalavisen hver uge, og har fået omdelt 4000 flyers til husstande. Ikke en kunde har henvendt sig.

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)