Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har jeg startet mit lille tømrer firma op, men hvordan for jeg flere kunder ???

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
2. omdeling af flyers og reklamer i massivt antal, for hver 1000 stk fik vi en stor kunde.

Han har jo et job i forvejen så en stor kunde til 1 stk. aften håndværker er nok lige i overkanten.
Medmindre kunden altså har god tid Smile

Tror bare du skal satse på de små kunder der skal have sat en dør i osv. Opgaver du kan håndtere og afslutte hurtigt. Du skal jo også kunne passe din læreplads. Og endnu et godt råd, lad vær med at tage din mesters kunder, det er ikke smart....

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Fedt du kaster dig ud i det. Det gjorde min gode ven også for et år siden, der også var tømrer. Hans klart bedste træk var:

1) Han havde streamers i sin bil med et godt tilbud (fx få et gratis uforpligtende tilbud, send SMS til XXXXXX)

2) Det lyder basalt, men det virker: dele 1000 flyers ud i dit lokalområde, hvor du præcist skriver, hvad du laver, hvad du koster. Det skal ikke se for "smart" ud. Få fx et trykkeri (www.lasertryk.dk) til at trykke i 300 gramspapir helt hvid. Der kan evt. være et billede af dig, eksempler på opgaver, du har lavet og tydeligt telefon/mail.

3) Få dig en helt simpel webside (den skal dog se professionel ud! Ellers kan det have den modsatte effekt)

Har du i øvrigt ikke et regnskabsprogram til din virksomhed, kan du se nærmere på www.billysbilling.dk

God vind.

Toke Kruse

Fra Osted
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Først og fremmest tillykke med din virksomhed. Du kommer længst med god gammeldags omgang fodarbejde. Fortæl alt og alle der gider at høre på dig, at du nu tilbyder håndværkerhjælp.

Hæng reklamer op i supermarkeder, byggemarkeder, opgange og alle andre steder hvor du må hænge noget op. Del flyers ud, hvor du ser der kan være brug for din hjælp. Tal med lokalaviserne, måske kan du "sælge" din historie til en journalist så du får noget omtale om din forretning. Annoncer på nettet, Google adwords, Den blå avis, Gul og Gratis og så videre.

Tænk på, at i det øjeblik du starter din virksomhed er der INGEN der ved det. Det er derfor din fornemste opgave at komme ud over stepperne og råbe dit budskab ud til hele verden. Jo flere der ved at du eksisterer, jo flere opgaver får du.

 

Vincent:

Kan du ikke sende et par ord om dig selv og det du tilbyder til mig. Tror godt at jeg måske kan bruge lidt ekstra flyers og lidt distribution, hvis prisen er rigtig.

Hilsen
Dansk Gulvpleje

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

jeg vil ikke anbefalle auktion og sweetdeal, folk begynder at kræve det ene og det anden , aom regel taber man for mange penge ved det

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Det jeg tilbyder er Billig Design, uden dyre per time betaling,men design af standard flyers. Jeg designer dem som regl til at fange folks blik, så når de havner i en post kasse, at de ikke bare bliver smidt ud, men faktisk kigget på.

Hvis man tager mit design service i brug, så levere jeg også tryk hvis der er behov for det, og endda til rimeligpriser.

Jeg deler ud i stor københavn, jeg sørger for at din flyer, ikke havner sammen med tusinder af aviser, som overskygger det, men højst sammen med 4 andre flyers, og ingen af samme art som du. Samtidig lover jeg også at de ikke havner en en skraldespand eller bare smidt i opgangen, som jeg selv tit ser når jeg selv deler ud.

Jeg er billigere end post danmark og forbruger kontakten, da jeg synes at deres priser er lidt pebret.

Grunden til at jeg startede firmaet, var at jeg godt kan lide at hjælpe andre med at expandere, det er altid rart at få af vide af sine kunder hvor godt de klarer sig, fordi det betyder i sidste ende, at jeg får flere flyers af dem at dele ud, og det skaber mere arbejde for mig, samt sørger for mine kunder får nok arbejde til at kunne sidst hyre ansatte.

Her er et billede overnogle flyers jeg selv har designet:
http://www.rye-art.dk/wp-content/uploads/2011/05/Sample-Pictures.jpg

Mvh
Vincent Rye
Rye Art & Distribution

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin
Jeg god tilbyde dig smsløsningen hvor du har en tekst på bilen "Få et uforpligtende tilbud" Sms TØMRER til 1277

Tømrer kan være et andet ord hvis du ønsker det.

Du kan maile mig på mail@smsgateway.dk så skal jeg lave et godt tilbud til dig.

Du kan læse mere om vores SMS tjenester på www.smsgateway.dk
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige - få lavet en hjemmeside - det behøver ikke koste mange kroner - find et simpelt domænenavn, der er til at huske.

Sedler i supermarkeder - ja

Flyers - dem tror jeg desværre ikke meget på - og det koster dyrt at få dem omdelt i forhold til hvad de giver

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:
Glem avis annoncer de kaster ikke nok af sig i forhold til pengene du kommer i det.
Da det hovedsageligt er små opgaver du vil få her i starten.

 

Det lyder da spændende - har du noget dokumentation, der bakker det op?

Der er vist ingen tvivl om, at den lokale avis er meget salgsorienteret - det er ikke for den store branding, men det er slagteren (eller den lokale tømrermester), der skal have solgt noget. Og små opgaver, bliver jo ofte til større opgaver senere - selvfølgelig hvis du gør dit arbejde godt.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Det lyder da spændende - har du noget dokumentation, der bakker det op?

Der er vist ingen tvivl om, at den lokale avis er meget salgsorienteret - det er ikke for den store branding, men det er slagteren (eller den lokale tømrermester), der skal have solgt noget. Og små opgaver, bliver jo ofte til større opgaver senere - selvfølgelig hvis du gør dit arbejde godt.

Min mand har en tømrervirksomhed (igennem 6 år) og har prøvet at annoncere i aviser :-)
Havde en annonce i forskellige lokale aviser i et par måneder, det gav ikke en eneste kunde.
Det er mit grundlag til at drage min konklusion.

Helt ærligt, hvis jeg skal finde en tømrer, maler, frisør eller andet bruger jeg de gule sider.
Eller spørger nogle venner om de kender en der er god.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

desværre annonce er ikke lige emd annonce, afhænger hvem laver annoncer og har man forstand på at lave dette? de rigtige farver, bogstaver skal jo være perfekt for at fange kunden, jeg ahr personligt fået mere end 4 henvendelser fra lokalavis i egedal kommune, blot fra den første annonce der blev indtrykt for 1 uge siden!Annoncen har kostet 700 kr, men jeg har fået kunder med større opgaver, så annoncer har tjent sig ing!

Jeg havde en del lokale annoncer i bagsvært osv og det har minimum givet 5 kunder om måneden!

omdeling af reklamer har altid virket for os! ved hver 1000 reklame få vi ca 1-2 kunder!

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)