Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt job søges med mulighed for partnerskab/overtagelse af virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har altid gået med drømmen at blive selvstændig.

Skulle der være nogen som kunne bruge en 35 årig mand, som er villig til at lære alt og kan både producere og sælge.

Laver is i dag for en større virksomhed, men savner mere ansvar og indflydelse. Har masser af idéer og er arbejdsom.

Så skulle der stå nogen som kunne bruge en som vil overtage virksomheden på sigt , så skriv endelig.

Gerne en som vil lære fra sig og en man kan stole på, da det handler om troværdighed for at få et godt samarbejde.

Jeg går også med en idé med design af en sofa som ikke er set til dato, som jeg gerne vil have sat i produktion i fremtiden, hvis jeg finder en samarbejdspartner til dette.

Min baggrund er mejerist, har arbejdet med produktion af insulin, salg af designer møbler, whisky produktion i Skotland, fået HCCP godkendt virksomhed i Afrika til eksport i samarbejde med den isvirksomhed som jeg arbejder for i dag.

Er interesseret i noget på Sjælland, da jeg har familie og bolig der.

Jeg forestiller mig, at der er en, der har opbygget en god forretning, men ikke har lyst til at drive den videre, da vedkommende hellere vil arbejde på nye projekter eller vil til at nyde sin pension. Overskudet i virksomheden deles 50/50 indtil jeg har betalt for virksomheden, goodwill, forrentning etc. Overskudet er efter løn, revisor, advokat og andre omkostninger i forbindelse med køb/overtagelse af virksomheden. Jeg søger en virksomhed, hvor min løn kommer til at være minimum 33000- 40000 DKK om måneden.

Skriv endelig en PM og håber at høre fra nogen og er som sagt åben for alt lige fra produktionsvirksomhed og butik.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)