Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 par sokker 19,95 inklusiv levering - test kvaliteten!

Side 8 ud af 9 (89 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Kære Thomas:

Den her bad du sgu selv om:

Flere billeder af mine plader udleveres, hvis nogen synes det kunne være sejt. 

Tak for sokkerne, Casper - Det er helt sikkert ikke sidste gang, at jeg sætter fødderne i din butik. Wink

(Gad vide, hvor mange minusstjerner jeg får for den kliché der + billeder af mine fødder på en almindelig tirsdag eftermiddag..)

Hahaha. Jeg kan ikke lade være med at associere dig lidt med Benny fra Olsen banden - som godt nok går med skrigende gule sokker http://www.filmnet.dk/UserFiles/image/Morten%20Vejlgaard%20Just/olsenbanden3.jpg

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Thomas @ Det er mig en stor glæde at bringe lidt lys til din dag! ;-) Dette må bare betyde, at jeg må udfordre dig til noget en anden dag. Den vil jeg glæde mig til at udnytte.. ;-) @Michael Wonderboy @ Vel spottet! Det er ikke den værste sammenligning, jeg er blevet udsat for.
Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:30

Jeg fik mine ligeledes orange sokker i går, og er bestemt tilfreds med kvaliteten :-) Tilmed var der self en kvittering og en lille slikpose - også i orange, se det er sgu god stil! Skype-Smile

Jeg har allerede fået reaktioner på farvevalget, og jeg kigger helt sikkert forbi shoppen igen, for at købe flere ikke-sorte sokker.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:14

Det var godt, det vil jeg glæde mig til. Orange er også ret populær, der er netop blevet udsolgt af str. 39 - 42.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:46
Casper Schneidereit:

Det var godt, det vil jeg glæde mig til. Orange er også ret populær, der er netop blevet udsolgt af str. 39 - 42.

Det var mig der lige snuppede det sidste par orange sokker ( i den størrelse ), købte også to par gule, de kommer til at klæde mig godt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:54

Nu kan man jo købe 5 par for en flad 50' er i netto :) . men ok det er så kun sorte...

Sådanne nogle gule benny sokker kunne være fede nok at ha :)

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg betvivler at kvaliteten er den samme..

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:35

I Kvickly kunne jeg købe tennis sokker for 2 kr pr. par (rest udsalg)... men fordi andre sælger et ligende produkt billigere, mener jeg stadigvæk at jeg har en en eksistensberettigelse :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:01

Casper Schneidereit:

I Kvickly kunne jeg købe tennis sokker for 2 kr pr. par (rest udsalg)... men fordi andre sælger et ligende produkt billigere, mener jeg stadigvæk at jeg har en en eksistensberettigelse :-)

Selvfølgelig har du det og den dag du kan sælge 30 stk. for 249 inkl. forsendelse i abonnement, så behøver man ikke vaske og samle det gøgl mere Smile

Køb ren argan olie her

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:05

Masimoto:

Jeg betvivler at kvaliteten er den samme..

Det ved jeg da ikke, hvorfor skulle de ikke være det ?? De køber mega stort ind, så de kan jo nok få en bedre pris end casper. Men det betyder jo ikke, at casper ikke kan sælge sokker og tjene penge på det...

Side 8 ud af 9 (89 indlæg)