Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 par sokker 19,95 inklusiv levering - test kvaliteten!

Side 8 ud af 9 (89 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Kære Thomas:

Den her bad du sgu selv om:

Flere billeder af mine plader udleveres, hvis nogen synes det kunne være sejt. 

Tak for sokkerne, Casper - Det er helt sikkert ikke sidste gang, at jeg sætter fødderne i din butik. Wink

(Gad vide, hvor mange minusstjerner jeg får for den kliché der + billeder af mine fødder på en almindelig tirsdag eftermiddag..)

Hahaha. Jeg kan ikke lade være med at associere dig lidt med Benny fra Olsen banden - som godt nok går med skrigende gule sokker http://www.filmnet.dk/UserFiles/image/Morten%20Vejlgaard%20Just/olsenbanden3.jpg

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Thomas @ Det er mig en stor glæde at bringe lidt lys til din dag! ;-) Dette må bare betyde, at jeg må udfordre dig til noget en anden dag. Den vil jeg glæde mig til at udnytte.. ;-) @Michael Wonderboy @ Vel spottet! Det er ikke den værste sammenligning, jeg er blevet udsat for.
Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:30

Jeg fik mine ligeledes orange sokker i går, og er bestemt tilfreds med kvaliteten :-) Tilmed var der self en kvittering og en lille slikpose - også i orange, se det er sgu god stil! Skype-Smile

Jeg har allerede fået reaktioner på farvevalget, og jeg kigger helt sikkert forbi shoppen igen, for at købe flere ikke-sorte sokker.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:14