Hahaha. Jeg kan ikke lade være med at associere dig lidt med Benny fra Olsen banden - som godt nok går med skrigende gule sokker http://www.filmnet.dk/UserFiles/image/Morten%20Vejlgaard%20Just/olsenbanden3.jpg |
1 par sokker 19,95 inklusiv levering - test kvaliteten!
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
|
Jeg fik mine ligeledes orange sokker i går, og er bestemt tilfreds med kvaliteten :-) Tilmed var der self en kvittering og en lille slikpose - også i orange, se det er sgu god stil! Jeg har allerede fået reaktioner på farvevalget, og jeg kigger helt sikkert forbi shoppen igen, for at købe flere ikke-sorte sokker. |
Det er egentlig meget enkelt.
Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.
Det var godt, det vil jeg glæde mig til. Orange er også ret populær, der er netop blevet udsolgt af str. 39 - 42. |
Det var mig der lige snuppede det sidste par orange sokker ( i den størrelse ), købte også to par gule, de kommer til at klæde mig godt. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Nu kan man jo købe 5 par for en flad 50' er i netto :) . men ok det er så kun sorte... Sådanne nogle gule benny sokker kunne være fede nok at ha :) |
Jeg betvivler at kvaliteten er den samme.. |
Det er egentlig meget enkelt.
Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.
I Kvickly kunne jeg købe tennis sokker for 2 kr pr. par (rest udsalg)... men fordi andre sælger et ligende produkt billigere, mener jeg stadigvæk at jeg har en en eksistensberettigelse :-) |
|
Køb ren argan olie her
Det ved jeg da ikke, hvorfor skulle de ikke være det ?? De køber mega stort ind, så de kan jo nok få en bedre pris end casper. Men det betyder jo ikke, at casper ikke kan sælge sokker og tjene penge på det... |