Halfdan med bare ben og skrig-orange ankelsokker? Bare lov mig, at der ikke kommer et Amino-profilbillede ud af det!
Haha, challenge accepted! Du har noget at glæde dig til nu - Jeg håber, at mit fremtidige profilbillede med mine fine sokker vil højne seriøsiteten om mine indlæg endnu mere end mit nuværende. Jeg tror på projektet!
Halfdan med bare ben og skrig-orange ankelsokker? Bare lov mig, at der ikke kommer et Amino-profilbillede ud af det!
Haha, challenge accepted! Du har noget at glæde dig til nu - Jeg håber, at mit fremtidige profilbillede med mine fine sokker vil højne seriøsiteten om mine indlæg endnu mere end mit nuværende. Jeg tror på projektet!
Oh no! Haha, jeg ku' også bare ha' "holdt min kæft"!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
@Halfdan: Haha! Fuck! Respekt - det er sgu grineren det der! Jeg havde virkelig ikke troet, at du rent faktisk gjorde det. Glad for du tog "udfordringen" op! Det gav mig lige dagens gode grin!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det er lidt tidligt at vurderere, og jeg har ikke regnet det her med. Der har også været en masse trafik, som måske bunder i nysgerrighed, end egentlige købs tanker.