den rigtige mk --> Regner det fordi de ikke ved hvad en server er eller ? Hvis du ikke er klar over det, har du nok et webhotel. Et webhotel er et sted du lejer dig ind sammen med en masse andre. Derved er det måske 20 - 300 (b-one osv) på samme server.
den rigtige mk --> Regner det fordi de ikke ved hvad en server er eller ? Hvis du ikke er klar over det, har du nok et webhotel. Et webhotel er et sted du lejer dig ind sammen med en masse andre. Derved er det måske 20 - 300 (b-one osv) på samme server.
hehe.. jeg tror nu godt den rigtige mk ved hvad en server er.. han syntes bare din poll er sat lidt dumt op.. du skulle nok have skrevet
Hvor mange af jer har egen server ? Det har jeg Det har jeg ikke
Er der virkelig så mange der har egen server? Det lyder meget voldsomt, kunne være spændende at høre hvilke websider de kører på disse servere. Samt om det er dedikeret servere hvor de selv står for det hele, managed servere, eller virtual servere.
Dato: 09-03-2007 19:14:08 Forfatter: Martin Tygsen Er der virkelig så mange der har egen server? Det lyder meget voldsomt, kunne være spændende at høre hvilke websider de kører på disse servere. Samt om det er dedikeret servere hvor de selv står for det hele, managed servere, eller virtual servere.
Vi kører alle professionelle og private hyggeprojekter fra den :p - Vi står for alt selv. Ingen andre røre den.
Vi kører stort set alt fra egne servere i eget rackskab stående hos bl.a. NGDC. Vi passer dem selv, overvåger dem, indkøber og bygger efter behov.
Det er efter vores mening nødvendig, hvis man vil køre driftstunge løsninger med vigtige data, at man har fuld kontrol over sit udstyr og data. Det betyder nødvendigvis ikke at man skal drifte sit eget serversetup, men i det mindste så bør man ikke ligge vitale data og systemer sammen med 10.000 andre "webhoteller" på den samme maskine, der dagligt kører scripts fra hyggeprogrammører og andet eksperimental kode, hvis man vil sikre høj driftsstabilitet og sikkerhed.