Bonjour, med-Aminoer!Min gamle tråd her på Amino, hvor jeg tilbød mine artikler, var ikke længere relevant. Både fordi, at der er sket meget på få måneder, og fordi at mine forpligtelser i forhold til SKAT er ændret. Af den grund er der her en ny tråd, som gerne skulle være fungerer som et mere up-to-date billede af det, jeg tilbyder. Tid er penge, og sparer man tid, sparer man også penge – så tillad mig at gå direkte til sagen: SEO-artikler i alle afskygningerSelvom titlen på dette indlæg antyder, at jeg kun skriver SEO-artikler, er dette ikke tilfældet. Vel nok omkring halvdelen af de tekster, jeg har skrevet i de sidste måneder, har været uden et specielt SEO-fokus. Hvad end dine artikler skal fremhæve specielle keywords,
eller bare skal fortælle alt, der er at vide om kammuslinger, så kan jeg løse
opgaven. Lav pris til fordel for os beggeNogle vil nok undre sig over, hvordan en lav pris kan komme mig til fordel. Det hænger sammen på følgende måde:
Vi skulle gerne begge to drage fordel af et samarbejde. Med mine priser burde det bestemt også være muligt! Hvad er prisen så?Lad mig komme med nogle konkrete priseksempler: Du kan få 250 ord for 85kr. Du kan også få 500 ord for 170kr. Eller hvad med 800 ord for 280kr? Jeg har også skrevet artikler på 1500 ord. Sådan en kræver jeg 500kr for. Den opmærksomme læser har måske opdaget et mønster i dette: Jeg kræver 0,35kr per ord. På den måde kan jeg opretholde en respektabel timeløn som ung studerende og samtidigt betale en masse penge til SKAT. Du kan derfor sagtens få 442 ord, hvis det er det, du søger; Det vil koste 155kr. Noter venligst, at dette er ’bare minimum’. Jeg vil selvfølgeligt gøre hvad jeg kan, for at give dig mere (gratis) tekst, hvis det er et emne, der falder mig nemt at skrive om. Vil du have meta title + description til dine artikler, må du endeligt sige til. I så fald får du naturligvis disse oveni ganske gratis. Alle angivne priser er eksklusiv moms. Eksempler, eksempler, eksemplerAt du gerne vil vide, hvad du får for dine penge, er ganske fair. Derfor kan du her se et par eksempler på mine tekster: Fordomme om robotplæneklippere Alt om kviklån (scroll lidt ned) Alt om sms lån (scroll lidt ned) Så hurtig levering som overhovedet muligtJeg bruger det meste af min tid på enten at afslutte 3G på
Midtfyns Gymnasium, men når jeg ikke læser op til eksamenerne, skriver jeg
artikler. Jeg bestræber mig naturligvis på at levere så hurtigt som overhovedet
muligt. Skal du bare bruge et par artikler, kan jeg typisk levere indenfor et
par dage, mens 20-30 artikler lige vil tage mig en uge eller to. Lad mig uploade teksten?Hvis mine artikler skal bruges på Magento eller Wordpress
sider, tilbyder jeg som en ekstra service selv at uploade dem. Hvis du er i
tidsnød, kan jeg både skrive dine artikler og uploade dem efter alle kunstens
regler (jeg driver selv 5 Wordpress sites) – og det er ikke noget, der kommer
til at koste dig en krone ekstra! FaktureringJeg stiftede ultimo maj 2011 mit enkeltmandsfirma: Timm Textus. Da mine artikelaktiviteter havde smadret mit frikort, og jeg lå tæt på grænsen for momsregistrering, var det kun et logisk skridt. Det er også mit firma, du vil få en faktura fra, når du har fået dine artikler. KontaktVil du vide mere, bestille SEO-artikler eller have et uforpligtende tilbud på dine tekstbehov, er du meget velkommen til at tage kontakt. Det kan gøres på følgende måder: Send en PM her på Amino. Send mig en mail på info@timmtextus.dk. Du kan besøge mit firmas hjemmeside her: Timm Textus. Per maj 2011 (og med garanti også de næste par måneder!) vil denne side dog være i beta. Lad ikke mine manglende Photoshop evner skræmme dig væk fra mine tekstløsninger – sidstnævnte er en hel del flottere end hjemmesiden! Tak for din opmærksomhed. Jeg ser frem til at høre fra dig! |
SEO-venlig tekst i massevis faldbydes.
Det er vel også væsentligt at nævne hvilke områder du har viden indenfor? |
Hej Aminos Jeg kan kun varmt anbefale Halfdan, han har skrevet på både dansk og engelsk for os, når vi har haft for meget og lave, og det er super tekster han leverer, og han er meget bevidst om at kvaliteten skal være i orden. Du har ikke hørt det sidste til os, men det er du vel klar over vores skriftkloge ven. |
Hvorfor bliver det dyrere jo flere ord man ønsker? Hhv. 800 ord og 1500 ord er dyrere pr. ord end ved valg af 500 ord og 250 ord. Er det en fejl, eller er det fordi det er sværere at skrive længere artikler. Umiddelbart som kunde ville jeg tænke at det da er mærkeligt at det er dyrere jo mere man bestiller, da det normalt forholder sig omvendt. |
Vel spottet! 0,34 øre ved 250 ord. 0,34 øre ved 500 ord. 0,35 ved 800 ord. 0,33 ved 1500 ord. Forklaringen er nu ganske simpel. Da jeg lavede tråden beregnede jeg hvor meget jeg skulle kræve for at betale skat, men stadigt tjene mine trofaste 106kr i timen. Det er hvad jeg fik som telefonsælger. Desværre fik jeg nogle ulige tal, så jeg rundede ned. I stedet for 87.5kr for 250 ord, synes jeg at 85kr lød bedre. Deraf den simple forklaring. Havde jeg rundt op i stedet havde priserne givet mening. Det skal dog siges, at jeg plejer at tilbyde en form for mængderabat, hvis man skal have skrevet meget. Jeg krævede 300kr for 1400 ord her den anden dag, da jeg har skrevet meget for personen - så frygt ej. Skal du bruge meget, får du det selvfølgeligt også billigere. Alt andet ville, som du påpeger, være lidt underligt. Tak fordi, at du lige pegede det ud! Andreas @ Det ligger næsten over grænsen, hvis du referer til længden af indlægget i hvert fald. At skrive lidt for meget er en fin ting, når jeg skriver artikler til folk - og knap så fint, når jeg prøver at præsentere, hvad jeg tilbyder. Dofs @ Det er ganske korrekt - og ganske underligt, at jeg ikke har gjort det! Det må jeg hellere lige gøre her: Indenfor hvilke områder skriver jeg?Jeg er endnu ikke blevet præsenteret for et emne, jeg ikke kunne skrive om. Det holdt hårdt at skrive 10x 350 ord her for nyligt om flagermuslygter og petromaxlamper, men det skete nu alligevel. Som enhver anden 'ung mand', interesserer jeg mig for computere, gadgets, spillemaskiner med videre - men ulig de fleste andre er jeg også super glad for franske film, søgemaskineoptimering, alternative fodboldtrøjer og politik. Jeg har dog skrevet om både kreditværdighed, billeasing, robotplæneklippere, algebehandling, Nxtgn.org og meget, meget mere. Jeg giver en øl til den første, der giver mig et emne, hvor jeg må melde pas. @Ham med mundkurv (Henning, for satan da Tak for anbefalingen - den bragte alligevel et godt smil frem. Også grundet dit nye navn. Jeg håber, at du går tilbage til H€nning før eller senere? Men godt at høre, at jeg ikke er færdig med dig endnu - det ville sgu være en skam. Jeg ser frem til at høre fra dig næste gang, min søgemaskinekloge ven! Har I flere spørgsmål, skal I bare skyde løs! Jeg har tydeligvis udeladt et par ellers fine spørgsmål - og der er helt sikkert flere glemt! |
Ja det skal jeg nok men det er jo bare gas og spræl fra en gammel mand.
|
Jeg lægger lige hovedet t blød...;) Nej, tror faktisk jeg har et emner jeg godt ville dig til at skrive om. |
Det er ikke et spørgsmål om, hvor mange emner man som tekstforfatter kan eller ikke kan skrive om. En tekstforfatter kan skrive om alt, hvis kunden sørger for at give ham/hende den nødvendige information at arbejde med. Kombinér det med lidt research, og tekstforfatteren er "oppe at køre". Jeg er sikker på, at det også gælder for Halfdan! :-) Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Indeed og fem stjerner i din retning. Fortsat god weekend!
|