Jeg er i opstartsfasen med min virksomhed, som vil sælge billige hjemmesideløsninger. Jeg har skaffet mig mine første kunder, og er så småt ved at få gang i hjulene, men jeg ønsker feedback på min hjemmeside inden jeg går alt for meget igang med onlinemarkedsføringen.
Din hjemmeside ser udmærket, simpel og overskuelig. Jeg som er grafiker ser på den og vil sige at der mangler noget grafik, men det er jo bare mig :)
Hvad for noget kunne det for eksempel være?
Alexander R. B:
Det ville selvfølgelig hjælpe hvis du havde nogle referencer på din side af dit arbejde eller udtalelser fra andre du har udført noget arbejde for.
Et område jeg arbejder på, og kunden ønsker at skrive en udtalelse om mit arbejde, så snart det er færdigt.
Jamen det kan sådan set være mange forskellige ting. Siden har en lidt for klinisk stil for mig, mens andre kan se den som perfekt, jeg ville bare ønske at der måske var lidt flere farver på, måske et billede som kunne tiltrække kunderne, for i øjeblikket er det som at åbne en bog og der er næsten kun ren tekst, som man skal kæmpe sig igennem. Et billede siger mere end 1000 ord som man siger :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Det kunne godt ligne lidt en bedemandshjemmeside med alle de grå farver.
Min oprindelige tanke var at hvid-grå-sort skulle få siden til at fremstå som seriøs, men jeg kan høre at målet ikke er nået, eller at jeg i hvert fald har ramt ved siden af.
Jeg vil prøve at smide noget farve ind i temaet, og se hvad folk så siger til det :)
Seo til 195kr i timen, fortæller kunden, at han får mere kvantitet en kvalitet. hvorfor ikke finde 1 (gratis) kunde og få ham godt placeret på Google, brug ham som reference og hæv prisen, så du kan leve af det.