Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe en hjemmeside her?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i opstartsfasen med min virksomhed, som vil sælge billige hjemmesideløsninger. Jeg har skaffet mig mine første kunder, og er så småt ved at få gang i hjulene, men jeg ønsker feedback på min hjemmeside inden jeg går alt for meget igang med onlinemarkedsføringen.

Med andre ord - ris og ros modtages gerne!

Hauthorn IT

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:41

Hej Christoffer

Tillykke med din første kunde :)

Din hjemmeside ser udmærket, simpel og overskuelig. Jeg som er grafiker ser på den og vil sige at der mangler noget grafik, men det er jo bare mig :)

Det ville selvfølgelig hjælpe hvis du havde nogle referencer på din side af dit arbejde eller udtalelser fra andre du har udført noget arbejde for.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:43

Feedback på hjemmesiden:

1) Den tager 3-5 sekunder at loade. Jeg håber, at det er et problem isoleret på mit net?

2) Din side er meget grå. En anden farve bare på billederne ville ikke skade.

3) Nogle mere markerede overskrifter ville også se ret pænt ud. Smile

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 15:44

Alexander R. B:
Din hjemmeside ser udmærket, simpel og overskuelig. Jeg som er grafiker ser på den og vil sige at der mangler noget grafik, men det er jo bare mig :)

Hvad for noget kunne det for eksempel være?

Alexander R. B:

Det ville selvfølgelig hjælpe hvis du havde nogle referencer på din side af dit arbejde eller udtalelser fra andre du har udført noget arbejde for.

Et område jeg arbejder på, og kunden ønsker at skrive en udtalelse om mit arbejde, så snart det er færdigt.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:00

Christoffer Hauthorn Boisen:

Alexander R. B:

Hvad for noget kunne det for eksempel være?

Alexander R. B:

Et område jeg arbejder på, og kunden ønsker at skrive en udtalelse om mit arbejde, så snart det er færdigt.

Jamen det kan sådan set være mange forskellige ting. Siden har en lidt for klinisk stil for mig, mens andre kan se den som perfekt, jeg ville bare ønske at der måske var lidt flere farver på, måske et billede som kunne tiltrække kunderne, for i øjeblikket er det som at åbne en bog og der er næsten kun ren tekst, som man skal kæmpe sig igennem. Et billede siger mere end 1000 ord som man siger :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 16:18

Manglen på billeder har jeg også selv tænkt over, det er rart at få bekræftet sine formodninger :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:35

Mangler grafik

Viden i  det kan det er på siden små eks.

Gerne smart pris siden

Søge på produkter

Bestil formular meget lang gerne lave det med flere felter

lav alt du kan lidt til passe mod flere kunder og det siger hvad du kan og skrive det man kan ja er bare tekst.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 16:53

Som de andre også siger, så mangler den helt klart farver. Det kunne godt ligne lidt en bedemandshjemmeside med alle de grå farver.

Prøv med nogle mere friske farver og nogle indbydende billeder?

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 16:56

Frederik Skøt:
Det kunne godt ligne lidt en bedemandshjemmeside med alle de grå farver.

Min oprindelige tanke var at hvid-grå-sort skulle få siden til at fremstå som seriøs, men jeg kan høre at målet ikke er nået, eller at jeg i hvert fald har ramt ved siden af.

Jeg vil prøve at smide noget farve ind i temaet, og se hvad folk så siger til det :)

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Netseo Skrevet kl. 15:56

Seo til 195kr i timen, fortæller kunden, at han får mere kvantitet en kvalitet. hvorfor ikke finde 1 (gratis) kunde og få ham godt placeret på Google, brug ham som reference og hæv prisen, så du kan leve af det.

Jeg ønsker dig held og lykke med forretningen

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)