Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søges til photoshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi skal have lavet et "auktions" modul til vores web-site, som du finder på www.wildplanettours.com. Vi søger derfor en designer, der kan lave de sider, som udviklerne skal følge.

Lad mig beskrive i ord, hvad systemet skal kunne:

• Brugeren kan designe sin tur eller vælge en standardtur
  • Når den proces er færdig og brugeren trykker på send, så skal der udgå en mail til 3-5 rejseleverandører
  • Rejseleverandøren logger dermed ind i vores system og opretter en tur (dagbeskrivelse med billeder) og pris på den valgte tur
  • Når 3 rejsebureauer har oprettet en tur skal der afgå en mail og et link til kunden
  • Kunden kan dermed følge linket og komme ind på vores side, hvor de 3 tilbud bliver vist
  • Kunden skal så kunne kommunikere inde i vores system med rejsebureuerne

Derudover skal vi have sociale bookmarkings på alle vores sider.

Vores kommunikation på sitet skal være mere fokuseret på, at vi er en markedsplads for rundrejser. Brugere der der første gang besøger os skal hurtigt forstå at:

• Vi har 300 destinationsartikler, som man kan bruge som byggeklodser
  • Man kommer som kunde i kontakt med mange forskellige rejsebureauer og kan vælge det bedste tilbud

Forslag til, hvordan vi ændrer vores kommunikation på sitet, så disse to punkter står klart skal tænkes ind.

Jeg ser frem til modtage bud. Enten her eller som PM. Jeg har en forventning om, at prisen for dette vil være 2-3.000 kr.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)