Jeg ville forsøge at holde en form for VILD EVENT, hvor jeg ville reklamere mig frem til en masse besøgende til denne event. - selvfølgelig få fat i det segment som du er ude efter. Til dette event vil du så få samlet en masse fra dit segment, og på den måde kan du give alle de mennesker som starter med at benytte dit netværk nye relationer til de andre som opretter sig på siden. Eftersom jeg ikke ved mere om segment osv, er det svart at komme med et konkret eksempel på hvad dette event kunne indeholde.. - Vilde Events er altid en god idé til at skabe interesse om sig selv og sin virksomhed. (Men jeg er også en event tænker og kan se events til alle lejligheder) //Simone
|
Jeg tror, du skal:
- Oprette 10.000 fake profiler
- Betale de 30 hippeste bloggere i Danmark for at skrive noget fedt om dit nye community
- Du skal have 10 ekspertudtalelser, som alle sammen spår dit initiativ rigtig gode fremtidsmuligheder
- Du skal i samtlige medier med: 3 danskere har gjort det alle entreprenører drømmer om - de har bygget det nye facebook for XXX
Kodeordet er hype.
Når brugerne er inde, så skal I fastholde dem! Det I laver skal være så fedt, så de også inviterer deres venner og bekendte.