|
Danmarks bedste ide- Har du den ?
|
Jeg kan iøvrigt også fortælle at jeg har arbejdet for europas største højttalerfabrik, og der fik vi indimellem også ideer tilsendt fra folk, og dem behandlede vi også sagligt. Jeg tror at det der er vanskeligt ved de store virksomheder er, at slippe igennem til de rigtige afdelinger/personer. Mit Volvo-projekt blev hjulpet godt på vej af den danske importør som skaffede kontakterne. mvh Carsten |
Fisk, men jeg vil tro jeg læste det i Motor (det er nok et års tid siden vil jeg tro). Om det er baseret på farvesensor eller ej er vel underordnet, pointen med min kommentar var at gøre opmærksom på at der allerede er tiltag i gang der løser falde-i-søvn-problemet. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Tak for din mange spændende tilbagemeldinger på min ide, men hvad er jeres ideer? Kom med dem og lad os drøfte dem. I må ligesom jeg have mange super spændende ideer så lad os få en dialog om dem. Med venlig hilsen Morten Nüchel www.frihjemmeside.dk www.friflash.dk www.googleadwords.dk |
Hej Morten Jeg gætter på at mange har gode ideer, men at de fleste også er tilbageholdende fra at fortælle om dem, da man jo på den måde vil "afsløre" en ide, man måske selv vil prøve at videreudvikle. |
Hej Claus, Jammen det forstår jeg godt, men ligesom min ide med sensoren er der jo mange ideer som vil koste meget tid og ikke mindst penge at udvikle og jeg øser gerne ud af skuffen for at hjælpe andre iværksættere. Jeg har planer om at skrive en ide bog sammen med to af mine venner som ligesom jeg er fuld af gode ideer og koncepter. Den kommer nok til efteråret. Arbejdstitlen er "101 måde at blive millionær" Der vil være forretningskoncepter og ideer som de dristige og formuende kan realiserer og tjene rigtig mange penge på. Vi vil ikke kræve nogen form for royalty for ideerne, blot en lille tanke til os ide mennesker will do. Vi er ved at være klar med en ny messenger som er revolutionerende idet man modsat de ordinære messenger ikke skal tilmelde kontaktpersoner men de er der allerede. Ideen er så at man ved oprettelse af profil indtaster søgeord som relaterer til de emner man interessere sig for. Når man tænder sin messenger popper der så en masse nye spændende mennesker frem som man kan chatte med. Man kan også søge efter bestemte emner og alle med de søgeord vil komme frem på ens messenger. Du kan læse mere på www.LoungeTown.dk SÅ Amino´er kom blot med jeres ideer og koncepter altså hvis i tør ;-) Med venlig hilsen Morten Nüchel www.frihjemmeside.dk www.friflash.dk www.googleadwords.dk |
Hvad med ideen om at lave madopskrifter, som er forberedt på forhånd, så travle folk bare skal smide dem i mikroovnen og wupti, så har de aftensmad ? Hehe sorry kunne ikke lade være, men det var der sgu da en der stod frem på landsdækkende tv og fremlagde som Danmarks Bedste Ide. Hehe den "skarpe" læser ville måske drage paralleller til de såkaldte færdigretter, hvilket dommerpanelet også gjorde... |
Ja jeg havde sgu ondt af fyren, man kunne se i ahns øjne da færdig retter blev nævnt at han havde bommet den, men ideen med færdigretter er da super synes jeg ;-) |