Hej Amino, Jeg rydder stadig op i stalden for at få plads til nye projekter. Grundlæggende informationer Domænerne er udvalgt efter ihærdig research. Jeg har blandt andet undersøgt antallet af lokale søgninger hver måned, ligesom jeg også har set på andre faktorer, som AdWords-konkurrence og konkurrence i de organiske resultater. Selvfølgelig også på indtjeningspotentialet. I forbindelse med nogle domæner har AdSense-indtjening været oplagt, mens der kan tjenes penge via affiliate-programmer på andre domæner. Domænerne
Det får du med
Kort sagt alt du har brug for, hvis du har lyst til at vække din indre affiliate-haj. Det eneste du skal koncentrere dig om er salg, finpudsning og linkbuilding. Tillægsydelser Jeg kan snildt sætte Wordpress op for dig og installere alle relevante plugins, hvis du ikke er sikker ved det. Kontakt mig og så sætter vi en aftale sammen, der passer til dine behov. Hvo' mejt' hroste Du betaler det, som 10 SEO-artikler koster. Prisen er 1750 kroner + moms, og domænet - ja, det får du med helt gratis. Se referencer her. Send mig en mail her, hvis du føler for det. |
Jeg vil bare lige skrive, at Ulrik er en super fyr. Jeg har købt 5 artikler fra ham, og kvalitetsmæssigt var de rigtig gode - han havde sat sig ind i emnerne - så jeg kan klart anbefale ham!