Hey Amino rødder Jeg er en frisk ung mand på 30 år bosat midt på sjælland, så langt så godt, Jeg vil gerne starte op som vognmand indenfor kurer, jeg har søgt herpå siden og mange andre steder og har fundet mange gode råd og sådan men, de er ved at være en del år gamle, så derfor laver jeg dette indlæg. hvad er mine mål?? Jo jeg vil på sigt have min egen bil (varevogn) som er tilknyttet en slags central som kommer med opgaver. hvor er jeg nu? Jeg er stadig på begynderstadiet.. hvordan og hvorledes?? Jamen min plan er at finde en vognmand der vil ansætte mig som chauffør og optjene erfaring og penge til at starte for da jeg ikke er meget for at låne penge i banker og sådan, evt finde en lille vognmand der vil ansætte mig først og som jeg senere hen vil kunne lave et partnerskab med (det er også en mulighed) men findes der sådan en (så giv mig et vink med en vognstang) Hvad kan jeg?? Jeg har kørt for bring (de grønne bude) da jeg boede i Esbjerg men bor nu på midtsjælland, jeg har kørt bil siden jeg var 18 har stort kørekort og kran/truck-cert. jeg kender priserne på bil og forsikringerne osv men mangler bare en der vil hjælpe mig igang gerne som chauffør i starten... Håber på en der kan hjælpe.. tænk ikke over om du bor i gilleleje eller på lolland har du en bil der mangler chauffør og måske mangler du en partner i firmaet senere hen så skriv Mvh Lars Hansen
|
om at starte stille op og hjælp dertil
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)