Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig søger arbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

I gennem de sidste 11 år har jeg drevet min egen virksomhed inden for HR og rekruttering. De seneste år har jeg optimeret og trimmet virksomheden i en retning således den kunne være selvkørende. Målet synes på nuværende tidspunkt at være nået og jeg ønsker derfor, at komme i gang med nye udfordringer i ca. 15-25 timer pr. uge. Min virksomhed køres sideløbende.

Jeg kan godt lide at møde tidligt, da jeg normalt plejer at møde mellem 5 og 6.

Jeg vil betegne mig som hurtig på de første 100 m. samt på mellemdistancen.

Ud over de opgaver man normalt har som selvstændig – Hvad kan jeg så?

• Stor erfaring med Linux og BSD – primært med CentOS, Debian, Fedora og FreeBSD.
  • Diverse programmer og scripts.
    • Prog.: Postfix, Dovecut, Emacs, IPtables, Apache/Apache SSL, Bind, MySQL, PostGreSQL, Wireshark, Samba samt mange andre.
    • Win prog.: De mest populære programmer jeg har brugt på windows er Putty, WinSCP, Xammp, Winsyntax, LANguard samt Office pakken.
    • Scripts og CMS: eGroupware, OSticket, Joomla, Drupal, Wordpress, Limesurvey. Egentlig ikke vigtigt for jeg installerer bare scripts, som jeg synes ser spændende ud eller har brug for.
    • VoIP: Jeg har en indgående forståelse af installering, konfigurering, vedligeholdelse og fejlretning på forskellige Open Source VoIP-systemer. Primært Trixbox (Asterisk og FreePBX) og SER.

Som jeg først har fremhævet er det nok ovenstående jeg mest af alt kunne tænke mig at arbejde med, men jeg har dog også andre kvalifikationer:

• Mange rekrutteringssamtaler, MU samtaler, sygdomssamtaler osv.
  • Udarbejdelse af driftsmanualer med kvalitetssikringsprocedurer.

Jeg kan forestille mig selv i 2 forskellige jobroller.

• Jeg sidder i et 24/7 driftscenter, hvor ovenstående IT-kundskaber kommer i spil i en turnusordning.
  • Jeg hjælper en virksomhed med infrastruktur og udbygning deraf. Evt. opstart af ny afdeling. Det kan måske være i et projektorienteret ansættelsesforhold.

Jeg er meget åben overfor nye udfordringer og håber at I ikke vil holde Jer tilbage med at kontakte mig for yderligere information.

(Send PM)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)