Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skete det igen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amion'er

Som overskriften lyder så skete det igen jeg har lagt et tilbud her på siden om mit kurér firma www.ls-kurer.dk og jeg fik godt nok henvendelse på noget kørsels og jeg gav tilbud og vi skrev fram og tilbage nogle gange men efter jeg gav mit tilbud har jeg ikke hørt mere kunderne og der er som om når man skriver sin e-mail ell. tlf forsvinder de igen  

det er da fustrene om ikke at få af vide om man skal kører eller ej der lige om at dem der henvender sig ikke er intersert i at få udført en transport opgave og de siger at det haster

men det er jo net op sådan noget opgaver vi er experter i jo men som ny staret ville det jo være fedt at få kunder i butikken jo

hvad har jeg dog gjort forkert ell. er det hjemmesiden der ikke fungerer ell. hvordan kommer jeg ud til div. virksomheder der lige mangeler nogen til at køre sine vare som evt de står og mangler en  ting for at maskinen kører igen

mvh

LS-Transport

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:46

Hej Søren

Jeg er helt enig med dig i, at det er MEGET frustrerende, når potentielle kunder- IKKE vender tilbage til en, når man har afgivet et tilbud på en ydelse eller et produkt. Der er ikke noget mere irriterende.

Var det nu en kunde som kom og klagede over noget hos dig, så synes de jo også at det er meget frustrerende og irriterende, hvis du heller ikke vendte tilbage til dem. Det er godt nok usselt af dem du har givet et tilbud til.

Jeg har kigget din side lidt efter i sømmene, og må så sige at hjemmeside godt kunne trænge til en gang renovering.

Ud over at selve designet ikke ser færdigt ud, så er der en hel del stavefejl som ikke er rettet, samt at der ikke findes nogle informationer omkring virksomheden på forsiden.

• Informationer om virksomheden, er altid et must på forsiden. Disse oplysninger skaber nemlig troværdighed til dig og din virksomhed. Informationerne ville være
    - CVR-nummer
    - Virksomhedens navn
    - Logo
    - Adresse
    - Telefonnummer
    - Email adresse

Når man kommer ind på siden, kan man ikke helt identificere, hvad det egentlig er for en virksomhed. Der er ikke noget visuelt - ud over slf. nogle varevogne - som fortæller noget om virksomheden.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med siden. Hvis dette har din interesse, så kontakt mig ved en PB her på Amino.

Trods hjemmesidens fejl og mangler, så er jeg stadig MEGET enig med dig i, at kunderne ikke kan være bekendt, ikke at vende tilbage til dig. Man sidder og gerne vil yde en service, men kan ikke få lov til at få noget igen. For dårligt.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:47

Tro mig Søren, vi oplever ALLE SAMMEN at vi sender tilbud ud forgæves. Det er desværre en del af gamet.

Jeg vil skyde på, at op mod 50 % af de ting jeg sender ud, bliver sendt ud uden, at jeg får svar tilbage.

Der kan selvfølgelig være andre ting der spiller ind!

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)