Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgradering af tinyMCE plugin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hvis i opgraderer til den seneste version af TinyMCE (jeres text-editor), så er der nu kommet et AutoLink plugin som kan enables.

Det gør at hvis man skriver en url i tekstfeltet så sætter den automatisk et link på.

Det vil gøre det lidt nemmere for folk der skriver indlæg at henvise til en ekstern side eller lignende fordi de ikke skal huske selv manuelt at sætte et link på, og det vil forbedre de fleste indlæg med links for læserne.

Bare et forslag.

http://tinymce.moxiecode.com/wiki.php/Plugin:autolink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:49

Tak Oscar, det gør vi :-)

Dbh

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:49

Hey Oscar

Vi tested Plugin og fik følgende fejl:

- Chrome - pressing carriage return after the creation of an autolink doesn't go to a new line
- Firefox 3 - multiple possible texts that can become links do not do so. Most of the time, autolinking happens in alternate texts ex. A B C D, A and C become links while B and D are not
- Opera - Intermittent: after creation of an autolink, moving to another line then returning to current line would sometimes cause the next text entry to not become an autolink
- Safari - same problem as Chrome
- Mac Firefox - Same problem as Windows Firefox
- Mac Safari - same problem as Windows Safari

Så det er nok ikke så modent endnu.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:46

Hey :)

Okie dokie.

Det med Chrome er ikke noget jeg selv har oplevet i de tests jeg har kørt. Det med Firefox har jeg ikke lige nået at teste endnu.

Men man skal jo heller ikke springe på alt nyt bare fordi det er nyt. Så det er nok smart at vente lidt på Amino :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)