Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at gøre Single-forum.Dk mere kendt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg tænker tit på "Hvad skal der til for at gøre Single-forum.Dk mere kendt?" og jeg ved det bare ikke andet end vi fra starten har brugt "Face2Face" som en del til og lave reklame ellers er facebook jo også godt. 

Men det er langt fra det som jeg ønsker og nu hvor jeg næsten har haft hjemmesiden eller det socialt netværk for singler (www.single-forum.dk) i 3år og har næsten rundt 500.000 Unikke besøg så sidder jeg og tænker hvor jeg vil ha været hvis siden måske har været kørt på en anden måde.. 

Det skal lige siges her til sidst, at min hjemmeside er gratis og ikke nogen tjener penge på siden :( min ide har været og laver en gratis hjemmeside for singler. Men vil godt tjen noget så jeg kan få driften af siden til og kører rundt så jeg selv slipper for og betal :D 

Hvis jeg skal være mere kendt med hjemmeside, vil det måske være nemmer og kommer på tv´et eller hvad synes du ?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:46

Single sider skal der live og billeder på din side ses ingen på forsiden der mister du mig.

Siden har nærste kun en side , der linker til dig og den har færre in links ind din side www.single-forum.dk/   links ialt  ifølge yahoo site seach har du 177 links

arbejde overalt og videre formidle din hjemmeside her er et par tips i denne her tråd hvor meget der kan gøre ,kan oveni være mere http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 08:59

Jeg klikkede ind på siden, og blev ret hurtigt "skræmt væk" af layoutet på siden.

Ideen er super god - men designet trænger til en kærlig hånd.

Desuden mangler jeg et tal på hvor mange brugere der er - i alt såvel som online, for at få et indblik i hvor meget aktivitet der er på siden.

Derudover er det en god ide at lave en liste med nogle random profiler med billede på - så folk bliver "lokket" til at oprette en bruger, og liige tjekke de profiler ud en ekstra gang med lidt flere billeder og sådan.

Når du har gjort dette, tror jeg du har en ret god base for at få sitet mere kendt, der selvfølgelig stadig kræver lidt benarbejde, men jo flere brugere du har, jo bedre Smile

Håber du kunne bruge mine 5 cent Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 09:32

Go' morgen :o)

Jeg har lige været inde og kigge på din side.

Allerførst, så er der et eller andet ved den røde farve, som virker forkert ... jeg ved ikke hvad det er med den, men jeg synes personligt ikke at det er en god rød farve - når den nu skal være rød :o)

Du kunne få folks interesse lidt mere, hvis du gav lidt "god-bidder" på siden ... altså uden at folk behøver at skulle lave en profil og logge ind. Som ikke-bruger aner jeg ikke hvad siden har at byde på, og jeg ville aldrig begynde at bruge tid på at lave en profil for at finde ud af det ... også selvom det er gratis.

Prøv at sætte nogle af de menu-punkter, som der er på siden (efter at man er logget ind) ind på forsiden. Så kan man fx se om der er en web-cam chat ... som jeg ved at der er mange som godt kan lide.

Under Information/Hjælp og Om ... der ser det ud som om teksten er skrevet med 2 forskellige skriftstørrelser - eller også er det bare mine morgenøjne som ikke vil makke ret ;o)

Det med, at det er gratis, tror jeg - ligesom en af de andre - heller ikke er det, som man skal sælge sig på. For så kan alle og enhver bare oprette sig, og så er folk måske ikke så seriøse, som hvis de fx skal betale et mindre beløb hver måned.

Men ... Lad din forside være din butiks indgangsparti. Få folk til at blive så interesserede og spændte, at de slet ikke kan lade være med at oprette en profil :o)

Pøj pøj med det fortsatte projekt ... og 500.000 unikke besøg er sg rigtig flot! :o)

Susan :o)

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 02:25

Så er der sket lidt ændreing på siden... 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)