Hej Jeg tænker tit på "Hvad skal der til for at gøre Single-forum.Dk mere kendt?" og jeg ved det bare ikke andet end vi fra starten har brugt "Face2Face" som en del til og lave reklame ellers er facebook jo også godt. Men det er langt fra det som jeg ønsker og nu hvor jeg næsten har haft hjemmesiden eller det socialt netværk for singler (www.single-forum.dk) i 3år og har næsten rundt 500.000 Unikke besøg så sidder jeg og tænker hvor jeg vil ha været hvis siden måske har været kørt på en anden måde.. Det skal lige siges her til sidst, at min hjemmeside er gratis og ikke nogen tjener penge på siden :( min ide har været og laver en gratis hjemmeside for singler. Men vil godt tjen noget så jeg kan få driften af siden til og kører rundt så jeg selv slipper for og betal :D Hvis jeg skal være mere kendt med hjemmeside, vil det måske være nemmer og kommer på tv´et eller hvad synes du ? |
Single sider skal der live og billeder på din side ses ingen på forsiden der mister du mig.
Siden har nærste kun en side , der linker til dig og den har færre in links ind din side www.single-forum.dk/ links ialt ifølge yahoo site seach har du 177 links
arbejde overalt og videre formidle din hjemmeside her er et par tips i denne her tråd hvor meget der kan gøre ,kan oveni være mere http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757