Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-udvikler med SOAP-erfaring søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Fra  FusionDynamics Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en mulighed for at blive involveret i et projekt, hvor der skal laves en webshop, der benytter Dynamics NAV som backend. I den forbindelse søger jeg en samarbejdspartner, der har solid erfaring med web-udvikling, og specifik erfaring med webshops (caching, varekurv, datahåndtering, design).

Webshoppen skal som nævnt benytte Dynamics NAV (Navision) som backend.
Dvs. at kunder, varer, priser osv skal hentes herfra, og det skal ske real-time via SOAP webservices, som jeg opretter i Dynamics NAV. Der er altså ikke tale om, at der skal synkroniseres data over i en database, som webshoppen benytter. 

Fordele:

  • Unik mulighed for afsætning af systemet til mange kunder.
  • Mulighed for god løbende indtægt.
  • Udover webshoppen venter et andet online-baseret system på at blive udviklet, hvis webshoppen bliver en success (teknisk).

Ulemper:

  • Da produktet først skal sælges efterfølgende (hvilket er en sag for en anden af mine samarbejdspartnere), kræver det, at både du/I og jeg investerer den tid, der skal til for at udvikle og færdiggøre webshoppen, for så derefter at høste frugten i form af leje-indtægter på løsningen.

Jeg har selv erfaring med html/php/mySQL, og en smule ASP, men jeg har ikke besluttet, hvilken web-teknologi, der skal benyttes, og har ikke kendskab nok til at lave det hele. Det er i høj grad op til, hvad du/I anbefaler.

Vigtigst er, at teknologien kan arbejde med SOAP-baserede webservices, som er dem, der udgør integrations-laget til Dynamics NAV.

Det er også ok, hvis du er interesseret i dette på fritidsniveau. Bare du er villig til at kaste en del energi i det, hvis først projektet sparkes igang.

Lad os snakke om den økonomiske fordeling. Den vil bestemt være fair, og du vil få mulighed for at at medvirke til beslutningen om afregningsformen overfor kunden. 

Jeg ser frem til at høre fra alle interessede.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)