Michael. Jeg giver dig helt ret. Vi er i samme branche ( næsten )
Som du selv siger er det jo helt legalt at lave en hjemmeside til en kunde med et theme fra themeforest. det er jo først når man sælger det samme design flere gange til forskellige kunder at det kan gå galt.
Derfor vil jeg anbefale folk der læser med, at spørge ind til hvad man reelt får næste gang der kommer sådan et tilbud her ( som der gør flere gange om ugen )
Tænk på at selve designet typisk koster 35 dollars, og at disse 35 dollars skal indgå i den samlede pris. Så er det svært at holde det nede på 200 ,- da det typisk tager et par timer at sætte siden op med billeder og tekst.
Der ud over kan man jo som designer f.eks. købe en udvikler licens på flere sider. Dette gør at man så kan sælge lige så tosset man vil af det samme design til forskellige kunder. Dette gælder f.eks. på elegantthemes.
For lige at lukke mit indlæg vil jeg lige printere at jeg intet har i mod at folk laver sådanne indlæg. Man skal bare sørge for at det ikke går ud over sine kunder hvis det nu skulle gå galt. Der er rigtigt mange penge i themeforest for disse designere, og hvis man begynder at sælge enkelt licens designs som multi licens kan det gå rigtigt galt både for sælger og køber.
Hav en god søndag der ude