Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt mobilselskab - kender du dem?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Call2me hedder det nye selskab og mon ikke valget af firmanavn kan give dem problemer hos en af de store Smile

Kontaktoplysningerne er begrænsede og det fremgår heller ikke af hjemmesiden hvilket netværk der benyttes.

Jeg prøvede at give dem et kald på det nummer der er brugt hos dk-hostmaster, men Jens kunne ikke komme til telefonen i øjeblikket.

Ifølge CVR, så er firmaet og domænet ikke registreret på samme adresse.

Call2me har købt bagsiden og hele midtersektionen af vores reklameomslag idag, hvilket gjorde mig opmærksom på det nye selskab.

Nogen der ved noget mere om Call2me, folkene bag og hvilket netværk de benytter?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 12:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med den hjemmeside de har, så tror jeg deres netværk er 2 dåser og en snor. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Jesper Sølund:

Med den hjemmeside de har, så tror jeg deres netværk er 2 dåser og en snor. 

Hahaha, tror det er sååå høj teknologisk? Tror bare de tager penge for at folk råber til hinanden ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 10:07

Jannik Hansen:

Hahaha, tror det er sååå høj teknologisk? Tror bare de tager penge for at folk råber til hinanden ;)

Haha, jeg kender folk, der ellers er kunder ved veletabelerede teleselskaber, der så burde flytte over til disse. Vi har en på kontoret, der råber så højt i telefonen, at den næsten er foruden. Folk i den anden ende af røret, kan sagtens høre ham alligevel:)

Men ellers kender jeg intel til dette firma. Men userisøt, det virker det da til at være.  

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:25

haha.. Det er da vist en "fuser" hjemmesiden er da også helt fucked op, - den er ihvertfald ikke centreret i IE..:O

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 10:36

Heh, jeg kunne også godt forestille mig at de vil få en anden aktør på nakken :)
Lidt pudsigt at man ikke lige er stoppet op en ekstra gang og spurgt hindanden i ejerkredsen "Er det her nu virkelig en god ide med det navn?" ..

Men igen, det er jo nok noget de har tænkt igennem...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:40

Nicolaj Thomasen:
Jeg prøvede at give dem et kald på det nummer der er brugt hos dk-hostmaster, men Jens kunne ikke komme til telefonen i øjeblikket.

Jeg har hørt navnet, men jeg kan ikke huske i hvilken sammenhæng. Men det under mig en del, at det er Jens's telefonsvarer du får fat i, for mig bekendt hedder manden bag dette selskab, så langt fra noget der minder om Jens.

Men det ligner endnu et skud på stammen af teleselskaber, der nok aldrig rigtig bliver til noget. Dem er der jo en del af, også enkelte hvor man tror på at de har noget spændende at byde på, men alligevel tager fejl.. Wink

Jeg ville nok ikke selv have for travlt, med at flytte mit nummer dertil :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48

JesperMoeller:

Haha, jeg kender folk, der ellers er kunder ved veletabelerede teleselskaber, der så burde flytte over til disse. Vi har en på kontoret, der råber så højt i telefonen, at den næsten er foruden. Folk i den anden ende af røret, kan sagtens høre ham alligevel:)

Men ellers kender jeg intel til dette firma. Men userisøt, det virker det da til at være.  

Haha, kender jeg alllt til.. Det er frygteligt! Samtidig havde jeg faktisk en kunde for et par år siden, som var stik modsat, han talte så stille, at jeg troede jeg skulle have høreapparat :P

Det værste var at han var vildt venlig, og tålmodig :O Men en enkelt gang måtte jeg overtale ham til at sende en mail med sit budskab.

Så skal jeg vælge, så vil jeg nu hellere kunne høre folk fremføre deres budskab :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

igang:
Jeg ville nok ikke selv have for travlt, med at flytte mit nummer dertil :o)

Ja, jeg sad faktisk liiige og ledte på deres hjemmeside, hvad det mon koster at bruge deres abb. i sverige? :P Som ny-svensker, har jeg sgu lidt problemer med at finde frem til deres priser :P hahaha

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:57

igang:

Jeg har hørt navnet, men jeg kan ikke huske i hvilken sammenhæng. Men det under mig en del, at det er Jens's telefonsvarer du får fat i, for mig bekendt hedder manden bag dette selskab, så langt fra noget der minder om Jens.

Nej, ifølge cvr.dk hedder han Mustafa Taylan Altinbulak, men ifølge hjemmesiden er der flere ejere, så Jens kan jo være en af dem. Det virker bare lidt mærkeligt at det ikke er selskabet der står som ejer af domænet.

Nogen der ved om man kan søge et sted for at se hvilket netværk de benytter?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)