Hahaha, tror det er sååå høj teknologisk? Tror bare de tager penge for at folk råber til hinanden ;)
Haha, jeg kender folk, der ellers er kunder ved veletabelerede teleselskaber, der så burde flytte over til disse. Vi har en på kontoret, der råber så højt i telefonen, at den næsten er foruden. Folk i den anden ende af røret, kan sagtens høre ham alligevel:)
Men ellers kender jeg intel til dette firma. Men userisøt, det virker det da til at være.
Heh, jeg kunne også godt forestille mig at de vil få en anden aktør på nakken :) Lidt pudsigt at man ikke lige er stoppet op en ekstra gang og spurgt hindanden i ejerkredsen "Er det her nu virkelig en god ide med det navn?" ..
Men igen, det er jo nok noget de har tænkt igennem...
Jeg har hørt navnet, men jeg kan ikke huske i hvilken sammenhæng. Men det under mig en del, at det er Jens's telefonsvarer du får fat i, for mig bekendt hedder manden bag dette selskab, så langt fra noget der minder om Jens.
Men det ligner endnu et skud på stammen af teleselskaber, der nok aldrig rigtig bliver til noget. Dem er der jo en del af, også enkelte hvor man tror på at de har noget spændende at byde på, men alligevel tager fejl..
Jeg ville nok ikke selv have for travlt, med at flytte mit nummer dertil :o)
Haha, jeg kender folk, der ellers er kunder ved veletabelerede teleselskaber, der så burde flytte over til disse. Vi har en på kontoret, der råber så højt i telefonen, at den næsten er foruden. Folk i den anden ende af røret, kan sagtens høre ham alligevel:)
Men ellers kender jeg intel til dette firma. Men userisøt, det virker det da til at være.
Haha, kender jeg alllt til.. Det er frygteligt! Samtidig havde jeg faktisk en kunde for et par år siden, som var stik modsat, han talte så stille, at jeg troede jeg skulle have høreapparat :P
Det værste var at han var vildt venlig, og tålmodig :O Men en enkelt gang måtte jeg overtale ham til at sende en mail med sit budskab.
Så skal jeg vælge, så vil jeg nu hellere kunne høre folk fremføre deres budskab :)
Jeg ville nok ikke selv have for travlt, med at flytte mit nummer dertil :o)
Ja, jeg sad faktisk liiige og ledte på deres hjemmeside, hvad det mon koster at bruge deres abb. i sverige? :P Som ny-svensker, har jeg sgu lidt problemer med at finde frem til deres priser :P hahaha
Jeg har hørt navnet, men jeg kan ikke huske i hvilken sammenhæng. Men det under mig en del, at det er Jens's telefonsvarer du får fat i, for mig bekendt hedder manden bag dette selskab, så langt fra noget der minder om Jens.
Nej, ifølge cvr.dk hedder han Mustafa Taylan Altinbulak, men ifølge hjemmesiden er der flere ejere, så Jens kan jo være en af dem. Det virker bare lidt mærkeligt at det ikke er selskabet der står som ejer af domænet.
Nogen der ved om man kan søge et sted for at se hvilket netværk de benytter?