''Get a Knassar solution, and you''ll be more popular!'' - the Knassar team :) <--- What the...?
hehe... fik lige en lille griner der...
Jeg synes det er rigtig flot design, men må nok give whatever ret... for det virker som en seriøs side, så ingen smileys, så man ikke tror I er et par dygtige grafikere på 16 år... Men ellers virkelig flot...
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg mener din side bør rammes ind. Lige nu går forgrund og baggrund i ét, hvilket giver det rodede look. Mit råd: Ram siden ind med en grøn linje og skift baggrundsfarven til en anden nuance.
Men av mine øjne hvis jeg skal læse en lidt længere tekst på jeres side, folk med briller eller svagt syn vil have utrolig svært ved at fokusere på jeres tekster.
Derudover er ideen med en grøn appelsin som stadig er dejlig saftig og gul invendig god, men kunne man ikke have lavet det sådan at det var en lime frugt, hvor inholdet så bare havde været appelsin. På den måde får du en mere naturlig frugt, end den giftgrønne appelsin, som i mine øjne ser lidt kunstig farvet ud.
Smileys - ja der er ik andet end at sige - få dem væk med det samme.
Fin måde at vise jeres portfolio på, men prøv hiv et par eksmpeler ud og lave en case på dem, så man reelt kan se hvad i har udviklet, hvad der har været kundens ønsker, hvordan forløbet har været etc.
Det var lige hvad jeg kunne finde. Derudover ville jeg klart vælge at få siden oversat til dansk, jeg tror mange mindre/mellemstore virksomheder bliver skræmt væk af en engelsk side, og måske tror at alt kommunikation skal foregå på engelsk. Hvilket jo hurtigt kan resultere i nogle misforståelser hvis det ikke er ens stærke side.
Mange tak for de mange kommentarer. Dem er jeg meget glad for. Jeg må indrømme at vi er ikke kommet halvvejs med siden endnu, og der skal en tekstforfatter til at lave teksten.
Hos Knassar er vi meget imod at gøre forretning for formel. Det bliver alt for trist at arbejde så. Vi vil helst sælge fordi vi er gode, og vores kunder godt kan li'' at samarbejde med os, og ikke fordi vi har det mest triste slips.
Det ser vist ud til at de fleste helst vil være formelle, så vi bliver nok nødt til at justere os lidt :)
Kom endelig med mere kritik, jeg har godt af det ;)
Man er ikke formel bare fordi man unlader smileys, jeg mener der er langt bedre måder at vise man er frisk i det, det kan f.eks. gøres ved at hyre en tekstforfatter der formår at lege med sproget. Smileys er noget der bruges på en chat eller i et forum, ikke på en foretningshjemmeside efter min mening.
Jeres newsletter boks ser ikke ud til at virke, hvis den gør, beklager jeg de underlige tests jeg fik lavet
Jeps, det er hermed afgjort at smileys bliver fjernet, og jeg får en tekstforfatter på sagen snarest :) og der kommer nok en dansk side snart, dog i en helt anden stil.
Dato: 07-03-2007 19:39:45 Forfatter: Niklái Jeps, det er hermed afgjort at smileys bliver fjernet, og jeg får en tekstforfatter på sagen snarest :) og der kommer nok en dansk side snart, dog i en helt anden stil.
Det med teksforfatteren kan i mine øjne ikke vente en tøddel! Jeres side er smækfyldt med dårlig engelsk - så er det sagt :)
EKS: KCMS is extremely flexible and gives our partners the possebility to be as creative as they like, and still keep the W3C rules.
gives = give Possebility = Possibility Keep? Man kan ikke "keep rules" - jo hvis man gemmer dem ;)
Kunne have taget hvilken som helst side... :) Men tror du har forstået pointen...
Jaja, stop med det der sparkeri hehe... det har hele tiden været meningen at teksten skulle laves af en professionel, det vigtigeste var at få et portoflio ud nu. Og så måtte der bare være noget tekst på.