Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny knassar.com, comments please :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer :)

Vi har lige lanceret vores nye site, hvad synes i om den, og har i evt. kommentarer til den?

Kig her: www.knassar.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:12
Siden kan ikke vises...

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 15:13

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 15:13
Det ser godt ud, hvor længe har I brugt på det?

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:13
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:22
Ghetix: Selve designet blev lavet for omkring 4 måneder siden, så fik vi endelig programmeret den i desember. Og så først nu i februar fik vi taget os sammen at lægge portfolio og tekst på :) Lidt svært at sige hvor mange timer der er brugt på den.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 15:25
Hej,

Jeg synes din side har potentialie men er meget rodet og der mangler et solidt overblik. Jeg ved ikke hvad jeg skal fokusere på og giver et "stresset" indtryk og jeg får mest lyst til at lukke siden asap da jeg ikke gider bruge tid på det.

Jeg er nok som de fleste på det område og man siger jo også at ens webside bliver dømt pos/neg. indenfor 1-3 sekunder hvor brugeren bestemmer sig for at blive eller ikke.

Undersøgelser som jeg har læst gennem årene viser, at webbrugere fokuserer mest på centum hvor (gør jeg selv også) og indenfor dette område klikker også de fleste. Dvs din/dine vigtigeste budskaber skal ligge i dette område.Sørg for at ikke essentiel information kommer ind i dine menu punkter istedet så du får en mere clean design -som  altid first impressions always lasts..

For at give et konkret eksempel:

Client: Inventar Tænastan
System used: Knassar CMS, Modules: News, Products, Images, Search + specials
Production year: 2006
View:
www.inventar.fo

Dette ligger i centrum af dit site, men hvad fan... rager det mig? Knassar CMS- never heard about - dont care about it... Det er ubrugelig information. Hvad vil du, havd kan du OG HVAD ER DIT BUDSKAB - aka blikfanger - altså hvordan vil du skabe en interesse/behov om dit produkt som du vil sælge og som gør et jeg bliver interesseret og bliver på siden?

Din front side er sider der sælger ind din virksomhed og den vigitigeste og dyreste/bareste side lige som avisernes, hvor annoncering koste mange $$ i forhold til de gemte/bagvedliggende sider og det er frontsiden som sælger aviserne - det samme er det med et website - det er frontsiden som sælger din virksomhed.    

Held og lykke med projektet.

//whatever.

Hm  tekst editorn opfører sig meget mærkeligt med EI 7... så sorry for lidt mærkelige mellemrum i postingen.

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:42
Je undrer mig over at jeg ikke kan finde jer på cvr.dk når det nu er et ApS ?

Og så forstår jeg ikke at I ikke sætter jeres adresse på websiden, i mine øjne virker det forkert ikke at have det. Men det er nok bare mig.

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 15:51
Faktisk - se på www.cyberbit.com  -site som et ligetil eksempel.....

De har netop gjort op af den vej jeg taler om - budskabet ligger hvor der er mest fokus samt der er et meget roligt og overskueligt overblik over websitet..

Eller http://www.kunde-co.dk eller http://www.takemarket.com eller http://www.volvo.com eller http://www.danfoss.com eller http://www.tele2.com som eksempel - de har også sin vigtigteste sælgende budskaber indenfor dette område.

Jeg skal ikke ridse en masse eksempel op - det gider jeg ikke - men tag selv og surf internettet tyndt for virksomheder og deres websites.  

//whatever.

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 16:35
En vigtig ting mere...

Jeg kan se at du har en forkærlighed for smiley's tegn i din skrift,

• All sorts of websolutions can be built on KCMS. The extra modules and custom functions make it possible to make any dream come true. More and more sites made with KCMS will come on our portfolio, so stay tuned or you can order one now ;)
  • "Get a Knassar solution, and you'll be more popular!" - the Knassar team :)  <--- What the...?
  • Hej med jer :)
  • Ny knassar.com, comments please :)

Vil du lave business eller vil du forsøge at være min ven?
Pointen er at smiley's hører ikke hjemme på en seriøs virksomhedswebsite. Det er simpelthen useriøst og vil ikke tiltrække kunder - mere det modsatte og jeg ville ikke selv handle med et sådan firma. Husk! Dette er stricly business intet andet. Så vil du lege med de store så må du følge reglene. 

Din statement - "Get a Knassar solution, and you'll be more popular!" - the Knassar team :) - Det er simpelthen for useriøst og igen det hører ikke hjemme på jeres side hvis vil fremstå som et proffesionelt firma.  Jeg investerer ikke i et CMS system for at blive mere populær,(det er jeg fandme ligeglad med) jeg gør det for det vil tjene min forretning vel - dvs vi vil generere benefits/synergier/effektivitet/en større omsætning og en god ROI/TOC. Hvis jeg var på jagt efter et CMs system så vill jeg ihvert fald ikke vælge jer. Er der en flok barneunger der sidder og forsøger at blive mere populære eller hvad.... 

Mit gode råde drop det samt dine smileys.

Sorry for at jeg er meget hård imod dig - men du ville genre høre sandheden råt og usødet som du nu har fået leveret og jeg regner med, at du kan tåle den.

//whatever.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)