Hej Michael
Det er helt korrekt
Der er nok stor konkurrence som Johan siger. Det ser dog rigtig fint ud, det man får hos dem:
http://www.entraction.com/tools.aspx Hvis I lige vil kigge på linket
Man kan selv lave det, som man vil have, det skal se ud. Ved dog ikke om der er mange begrænsninger, når det er et firma, som står bag systemet til en. Men det ser ud til, at man har meget frie hænder.
Jeg har altid interesseret mig for finans, penge, spil osv. Her til sommer afslutter jeg min multimediedesigneruddannelse, og går i gang med en erhvervsøkonomisk uddannelse. Så får lidt inde fra begge fag
Hvis jeg bruger de penge, som det koster for at starte dette op. Skal jeg dog sætte mig noget mere ind i spil på nettet. Jeg skal også have en god SEO optimering. Plus det skal være konkurrence dygtigt på markedet. Her tænker jeg på, om man selv har indflydelse på priser osv.
Når dette koster forholdsvis mange penge at starte op, er det så noget, jeg kan lave ved siden af min uddannelse tror i? Er det noget, jeg kan køre på min egen computer. Her tænker jeg på hosting osv. Mon det kan køres på et normalt webhotel, eller følger der webhotel med. Det skal jo helst kunne køre rimeligt flydende.
Håber nogen kan give lidt råd