Jeg er 14 år gammel og har altid haft en drøm om at blive pilot, og så i den sene alder starte sit eget flyselskab, men der skal jeg vel nok være lidt ældre.
Men jeg har i flere år (ca. 2) gået med blod på tanden om at starte min egen virksomhed, hvad vil være bedst, så jeg ikke taber en masse penge, noget som er billigt for mig, men som jeg samtidig tjener en lille slat penge på, i hvertfald så jeg for overskud, men det skal selvfølgelig være noget jeg virkelig brænder for.
Jeg er 14 år gammel og har altid haft en drøm om at blive pilot, og så i den sene alder starte sit eget flyselskab, men der skal jeg vel nok være lidt ældre.
Men jeg har i flere år (ca. 2) gået med blod på tanden om at starte min egen virksomhed, hvad vil være bedst, så jeg ikke taber en masse penge, noget som er billigt for mig, men som jeg samtidig tjener en lille slat penge på, i hvertfald så jeg for overskud, men det skal selvfølgelig være noget jeg virkelig brænder for.
ALLE bud modtages gerne
På Forhånd Tak
p.s Hvad er Affiliate??
Fedt du vil ud så tidligt!:) Thumbs up!
Men altå, hvad er dine interesser for hvis du har noget du går meget op i, er det helt sikkert den vej du skal, du kan evt tilføje mig på skype
Jeg hedder Chriz291
Og ellers kan du tjekke min blog ud, den er helt sikkert til stor hjælp.
Jeg synes at du skal kigge på affiliate marketing. Det koster (som regel) ikke de store udgifter i starten. Det er relativt billigt at købe et webhotel og domæne, og du har massere af tid til at lære hvordan man laver hjemmesider (og så kan du sælge hjemmesider). Der er rigtig mange muligheder.
Prøv at lave en blog, og bliv god til at skrive. Den kvalitet kommer du til at bruge senere i dit liv!
ALLE bud modtages gerne
På Forhånd Tak
p.s Hvad er Affiliate??
Fedt du vil ud så tidligt!:) Thumbs up!
Men altå, hvad er dine interesser for hvis du har noget du går meget op i, er det helt sikkert den vej du skal, du kan evt tilføje mig på skype
Jeg hedder Chriz291
Og ellers kan du tjekke min blog ud, den er helt sikkert til stor hjælp.
Mvh Christoffer - iværksætter med ild i røven!:)
Dit layout på din hjemmeside, er jeg helt vild med, hvor har du købt den henne, hvor meget koster det?