Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-butik (B2C) og forhandler login (B2B)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige startet en agenturvirksomhed op med salg af danske interiør produkter til Benelux landene. Dvs at min agentur virksomhed sælger varer til butikker (B2B). Jeg er nu ved at starte en e-butik op som til at starte med skal sælge de samme varer som mit agentur til slutbruger (B2C) også i Benelux landene. Det er muligt at jeg med tiden vil have andre varer i min e-butik som jeg ikke nødvendigvis har agenturet på.

Mit spørgsmål er hvordan man bedst forener agenturet (som sælger til andre butikker) med min egen e-butik. Skal det hele være på samme hjemmeside med mulighed for at butikkerne kan logge ind via forhandler login og her se hvilke varer der er tilgængelige for ham? Eller er der nogen der har erfaring med at gøre dette på en anden måde?

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:28

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 20:33

Det lyder som om, du har tænkt dig, at blive konkurrent til dine egne kunder!?

Er det rigtig forstået?

Hvis det er rigtigt, tror jeg du skal passe på. Dine kunder kunne jo blive sure over, du pludselig selv, sælger samme varer, bare på nettet.

Dbh

Michael Haahr

Fra Birkerød
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 21:53

Tak for tråden Casper. Jeg har netop tænkt mig at få en Magento løsning. Min bekymring er nok mere kommerciel i virkeligheden - det her med både selv at sælge via en webshop samt samtidig sælge til butikker. Hvis der er nogen der har erfaring med dette vil jeg gerne høre om hvordan de gør det.

Fra Birkerød
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 21:58

Ja det er rigtigt forstået og jeg er godt klar over at jeg skal passe på - især mht priser. Dette er også en af grundene til at jeg gerne ville høre andres erfaringer med at håndtere både B2B samt B2C på samme produkter. Så hvis nogen har erfaringer de vil dele tager jeg meget gerne imod.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)