Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med forhandler-login..... Hvilken vil I anbefale?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg havde valgt magento, i kan tilpasse den til præcis de behov I har vha. moduler osv. Magento ER fremtiden uanset hvilken retning du går i inden for webshops.

Du kan evt. danne dit et overblik over magento ved at kigge på min side. Se desuden www.magentocommerce.com og få mere information.

Vh

Nicolai

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 22:16

Hej Sanne,

Jeg vil anbefale en DanDomain løsning. Her får du en fantastisk platform, samt nem navigering i admin systemet.

Jeg kan selvfølgelig designe samt integrere shoppen for dig. Se evt. nogle referencer på www.dyngby.com - Du velkommen til at maile på simon@dyngby.com såfrem du er interesseret i at høre nærmere.

Go vind med projektet

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:25

Hej Maiwand

Jeg kan love dig at jeg er engageret... Og forstår dælme godt dit synspunkt... Wink

Vi har en rigtig go webshop nu som er i BGSys (har haft den i knap 3 år / over 2 mio hits og mere end 3600 varenr).. Så jeg kender alt til det at have webshop - og er da også en af grundene til at vi skal have én mere...

Men jeg vil bare så gerne igang NU, med den nye - og derfor søger jeg gode råd til, om vi skal fortsætte i samme boldgade - eller om vi skal forny os..

Kh

Sanne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Hej Sanne,

Hvad siger du til, at vi snakkes ved imorgen og giver dig et gratis oplæg og et uforpligtende tilbud?

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:52

Du skal være så hjertelig velkommen....

Du kan maile mig på...   radoor8 (a) hotmail . com.. Så kan vi lige aftale nærmere..

Kh

Sanne

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:58

Hvorfor skifte væk fra bgsys, når du kender deres system? Er der nogen funktioner du mener bgsys ikke kan klare?

Bgsys er i mine øjne den udbyder hvor du får MEST som standard, og til en meget billig penge.

Jimmy

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:53

Hej Sanne

Vi kan levere en køreklar webshop baseret på det super fede Magento, til kun 9.995,-  Prisen er inkl. design efter dine specifikationer (du modtager en krav spec du skal udfylde), opsætning, samt webhotel og betalingsgateway hele første år.

Magento understøtter forskellige brugergrupper (der kan derfor laves en forhandler gruppe) og der kan gives specielle rabatter til disse (ret avanceret endda).

Du kan se en demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/

Og prøve administrationen her: http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/

Det eneste du skal sørge for er at lægge produkter, tekster og ansøge PBS. Resten tager vi os af.

Læs mere på http://getashop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:11

Scannet.dk har også de muligheder.

Jeg ønsker dog ikke at anbefale dem grundet der vanvittige prisstruktur og man er låst relativt meget fast.

Jeg vil anbefale, at du får lavet en løsning af nogen der har lavet det før.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)