Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette forskellen på en amatør seo og en professionel SEO

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

Jeg har nu prøvet at følge jeres mange gode og fine råd til seo af min side med wallstickers.
Jeg syntes ikke rigtig at jeg kan få den højere op på siderne. Syntes lidt jeg er gået i stå

Er det fordi jeg ikke er god nok til selv at SEO min side ? eller er det fordi jeg ikke er tålmodig nok. ?

Hjælp ønskes. !!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:43

Det er helt sikkert en blanding af begge. Det er ikke som rigtig mange siger helt så ligetil at søgemaskineoptimerer, det kræver noget viden omkring det. Og samtidig kræver det også tålmodighed.

Har du overvejet at få lavet en SEO analyse? Det vil nemlig hjælpe dig den rette vej, og gør du som rapporten fortæller dig, så vil du kunne se en tydelig forbedring.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:48

Kan du give mere information på, hvilke keyword det er du prøver at optimere, i hvor lang tid og hvilke pladser du er på de forskellige keywords.

Noget du kunne overveje som jeg så med det samme var nogle af dine url. nogle af dem er ikke særlig søge venlige som denne: http://www.coolprint.dk/bodyprinsen-p-326.html?cPath=65_66

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:51

Har du fundet ud af hvad dine konkurrenter, har af keywords og backlinks, og har du fundet ud af hvordan dine kunder søger, hvem køber produktet. Jeg kendte ikke produktet, det nærmeste jeg kommer noget der ligner, var en Budda til at male efter på vægen, som jeg købte i Byggemarked i malerafdelingen. 

Har du en tekst til hvert af dine produkter.

Har du været på forums feks, er der et der hedder mor og barn hvor jeg kunne forestille mig nogle af dine kunder kunne sidde, og udveksle erfaringer.

Det ser også ud til at nogle af dine titler er ens Coolprint.dk og måske kunne du hente lidt CTA ved at lave dine titler mere spændende.

Din forside titel bør hedde mere end coolprint.dk og måske være mere konsekvent i om du kalder det body eller bodystocking jeg vil nok anbefale det sidste.

Prøv med dit baby tøj at skrive til hjertet og hjernen på samme tid. altså pusse nusse nice to have, og selvfølgelig pratisk uundværelig need to have .

Så til sidst har du noget stats på din side.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:52

Alexander R. B:

Kan du give mere information på, hvilke keyword det er du prøver at optimere, i hvor lang tid og hvilke pladser du er på de forskellige keywords.

Noget du kunne overveje som jeg så med det samme var nogle af dine url. nogle af dem er ikke særlig søge venlige som denne: http://www.coolprint.dk/bodyprinsen-p-326.html?cPath=65_66

Der er ikke noget der på den måde hedder søgevenlige urls, så det vil ikke hjælpe ham ret meget. DEr er klart andre steder hvor der bør blive gjort noget, end en så lille ting som en url der er mindre brugervenlig.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Coolprint.dk Skrevet kl. 13:12

Tusinde tak alle sammen.

Jeg kan høre på jer at jeg skal arbejde lidt med mine titler på siderne, jeg har blot kaldt dem det samme som produktet, troede det var det bedste ?

Jeg har prøvet at linkwallstickers verdenskort da det er min bestseller, der ligger jeg pt nummer 4, men vil selvfølgelig gerne højere op.
Derudover vil jeg gerne rammes på klistermærke til væg og wallsticker og wallstickers

Kasper

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:46

Der er helt sikkert masser af arbejde på siden endnu i forhold til hvad du selv kan gøre.

Du satser på nogle søgeord som jeg som familie far ikke ville søge på? Prøv og sæt dig i kundens sted og forestil dig, hvad de ville søge på af ord og sætninger, prøv derefter at se hvordan dine konkurrenter ligger på disse søgeord sammenlignet med hvilke søgeord du/de ligger på nu. det kunne være med til at hjælpe med udvælgelsen. Spørg evt. omkring dig hvilke søgeord folk vil søge på, når de skal lede efter det du sælger.

Der er som sagt masser af tage sig af på din side, men start med et bedre titel for siden, lige nu er dit foretrukne søgeord dit navn! Du skal have dine søgeord/sætninger med i titlen efterfulgt af dit navn, dine meta beskrivelser skal så også indeholde de ord samtidig med at de invitere kunden indenfor, det er meget vigtigt at du får sat disse ting op, ellers ved søgemaskinerne jo ikke hvad du satser på og hvad du sælger?

Håber det hjælper dig lidt på vej, ellers er du også velkommen til at kontakte mig, så skal jeg nok gratis hjælpe dig videre på vej.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47

KTJ-Media.dk:

Alexander R. B:

Der er ikke noget der på den måde hedder søgevenlige urls, så det vil ikke hjælpe ham ret meget. DEr er klart andre steder hvor der bør blive gjort noget, end en så lille ting som en url der er mindre brugervenlig.

MVH Kim

Det vil faktisk skade placeringerne, hvis der ikke laves 301 redirects.

Og da det ikke blev nævnt er det et rigtig dårligt råd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 17:00

Hej Svendemam

Dit websted bruger SessionID i URL og dette giver rigtig mange sider med duplicate content.
Før du får rettet dette tror jeg desværre ikke du vil opleve en bedre ranking i søgemaskinerne.

Du kan finde en løsning på problemet med duplicate content med SessionID her.

Har du webmaster tool kan du få google til at ignorer SessionID under webstedkonfiguration - indstillinger – parameterstyring. Men tror ikke dette alene gør det - du skal minimum igennem step 1 og 2 i løsningen ovenfor.

Du kan også kigge på det jeg skrev i tråden fra januar måned - det er stadig aktuelt - og du har ca. 1200 sider mere i supplemental index.   http://www.amino.dk/forums/t/111521.aspx?#742727

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:13

Theis Brouer-Jensen:

KTJ-Media.dk:

Alexander R. B:

MVH Kim

Det vil faktisk skade placeringerne, hvis der ikke laves 301 redirects.

Og da det ikke blev nævnt er det et rigtig dårligt råd.

Skal vi gå så meget ned i detaljen... oki doki Stick out tongue

fordi du ikke nævner at der skal laves 301 redirect fra den gamle url til den nye url, så må dit råd vel egentlig også være dårligt, eller hva? WinkAngel spøg til side.

Selvfølgelig skal man lave en 301 redirect, men det er ikke noget man behøver at nævne før det er blevet taget seriøst at man vil lave mere brugervenlige urls i stedet for dem der er nu.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)