*UPS - fik vist postet dette indlæg i en forkert kategori i eftermiddags, prøver igen*
Vi vil gerne prøve et nyt tiltag af og jeg søger i den forbindelse lidt sparring af en reklamekyndig, uanset om du oftest sidder i rollen som afsender eller modtager. Lidt baggrund: Vi er et mindre firma, som er ved at kæmpe os ind på markedet for butiksinventar. Vores eksisterende markedsføring er fokuseret på internettet, da vi har valgt webshop, som forretningsplatform. Ideen: Vi vil gerne noget mere ud! Vi har derfor i vores netværk fundet et par håndfulde personer, som gerne vil være ambassadører for vores forretning. De er valgt ud fra at de bor i større byer og har sin naturlige gang i butiksgaderne og derfor bedre kan følge med i hvad der sker i netop deres by. Nye butikker, ombygninger, m.m. Vi vil gerne udstyre vores ambassadører med en trykt reklame, som de kan aflevere personligt eller i en brevsprække. Skabelonen: Hvilken slags tryksag vil virke bedst? Et visitkort, brochure, flyer, udskrift fra webshoppen eller? Hvad forsvinder ikke i mængden og ryger direkte i papirkurven? Skal teksten være trykt på eller håndskrevet? Skal afsenderen være os som firma eller ambassadøren? Vi vil gerne komme op med et lille koncept, der for modtageren ikke virker som en standard reklame, men noget som fanger deres opmærksomhed og nysgerrighed, så vi kan overbevise dem om, at de skal bruge nogle minutter af deres tid på at besøge os online eller gemme vores web til når behovet opstår. Hvordan får vi kommunikeret kort og præcist et call-to-action? Jeg vil meget gerne diskutere mulighederne og forklare nærmere hvad min grundlæggende idé er. Input på det her stadie vil jeg være meget taknemmelig for. På forhånd mange tak. |
Reklameafsender og motiv - input/sparring søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)