Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ralph Lauren/J. Lindeberg Polo Shirts!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Jeg søger én, der vil sælge mig nogle Ralph Lauren, eller J. Lindeberg polo shirts, str. L. 

Håber vi kan finde frem til en fornuftig pris, alle er velkomne til at skrive her, eller sende mig en PM. 

Hilsen Lasse Kalkar:)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 20:12

Lyle & Scott kan også have interesse:)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 11:52

Slet ikke nogen, som ligger inde med nogle, eller kender nogen, som gør?:)

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 14:10

Det med de mærkevare er noget rod, hvis du ikke vil ud og have at gøre med kopivare, hvilket jeg stærkt vil fraråde dig, da det er ulovligt og du ender med en masse utilfredse kunder.

Hold dig til kondom shoppen - du må da være damernes ven i en alder af 14 år - respekt :)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 14:36

Det var faktisk ikke til videre salg, men til eget forbrug. Ved om ikke der er ''lovligt'', at spørge om dette på Amino?

Mvh Lasse Kalkar

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:53

Hej Lasse,

Jo, det er skam lovligt at spørge om.

Hvor mange styk snakker vi om? :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:29

Arh på den måde.

Men det er stadig noget rod med mærketøj.

1.

Skulle du finde billig steder på nettet, så er det med 99 % sikkerhed hjemmesider der er oversat fra engelsk til dansk = udlandske leverandører.

Godt eksempel:

http://www.designertoejonline.dk/

Priserne er meget tiltrækkende, men problemet er at de har lager i USA og vil blive sendt derfra.

Derudover er det slet ikke lovligt at de sælge vare derfra, derfor hvis du går dem lidt mere i sømmene at de tit har adresse alle mulige steder for at det er svære for f. eks ralph lauren at finde ud af hvem der sælger deres tøj.

Alle pakker der kommer fra udlandet bliver åbnet i tolden og du vil blive opkrævet told m.m :

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=300092&vId=201486&i=5#i300092

Det kan i nogen tilfælde nærmest blive dyrer end det ville koster at købe det i Danmark når levering og told er blevet betalt.

Alternativet er at du finder en forhandler indenfor Europa.

2.

Du finder en køber enten her på Amino eller DBA, trendsales og hvad de nu hedder.

Her skal du være opmærksom på at det tit er fakevare der bliver sat til salg også her på Amino. Selv på designertøjonline.dk har jeg hørt om fakee varer.

Hvis du vil chekke om det er fake vare, så skrive på google:

"How to spot a fake ****"

F.eks

"How to spot a fake ralph lauren":

http://www.ehow.com/how_5049636_spot-fake-ralph-lauren-polos.html

Eller hold dig til, at hvis det lyder for sandt til at være sandt, så er det nok hellere ikke.

3.

a)

Du tager chancen og bestiller fra udlandet og krydser fingre for at det ikke er fakevare og tolden ikke tager pakken.

b)

Du køber engang kopi vare og skider på det.

Hvis du vælger a), så er du ikke den skarpeste kniv i skuffen, hvis du vælger b), så burde du ikke gå med mærketøj i det niveau, da du ødelægger det for os andre der betaler ved kasse et.

Sidst synes slet ikke at 14 årige burde gå i sådan noget tøj, og det mener jeg faktisk ret seriøst. Det værste er at se teenagere render rundt i en skjorte man har betalt en bondegård for og vide at vedkommende har fået der fra mor og far.  

Venlig hilsen

Frederik

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 15:10

Casper Blom:

Hej Lasse,

Jo, det er skam lovligt at spørge om.

Hvor mange styk snakker vi om? :-)

Hej Casper ,

2-3 Stk.

Har du nogle, du vil sælge til mig?

Send mig gerne en PM.

Mvh Lasse Kalkar

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 15:15

Hej Frederik.

Jeg ved udemærket godt, at der findes kopi varer, og at der bliver lagt told på varen fra USA, og køber aldrig varer derfra. 

Derudover kan jeg slet ikke se, hvorfor du har sådan et problem, med at jeg går i mærketøj. Jeg går bare i det tøj, jeg synes er fedt og går ikke i tøj fra Bilka.

Mvh Lasse Kalkar

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:07

Hej Lasse,

Når det drejer sig om 2-3 stk. så vil jeg hellere henvise dig til Miinto.dk :)

Mvh.

Casper.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)