Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan give en god pris?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle Aminoer

Jeg ville høre om der var nogen der kunne give et godt tilbud på at hoste IndustriBasen.dk når siden er i luften.

Der forventes ca 50.000+ besøgende om måneden 

Nogen der kan tilbyde en god pris?

Mvh

Morten

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:37
Hvis du går efter en god pris. Kan du så ikke bare vælge one.com eller unoeuro.com
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:47
Hej,

Send mig gerne lige en mail på jesper@qtag.dk - så vil jeg gerne komme med en pris.

// Jesper Skov

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:49
Ved ikke om barcadil forsøger at være sjov, jeg vil ihvertfald ikke anbefale unoeuro.com eller one.com.

Hvis du forventer mange besøgende fra start, vil jeg anbefale at vælge en af de større hostingudbydere der også kan tilbyde dedikerede servere, start med et af deres store hoteller, og bed dem holde øje med hvor meget den bruger, og få den flyttet over på sin egen server med tiden.

Jeg har gode erfaringer med www.wannafind.dk som også er utrolig flinke at snakke med, vi har ligeledes selv en lille server hos www.activewebs.dk jeg kan ikke sige så meget om oppetiden endnu, men de er ihvertfald til at snakke med, og supporten er rigtig god. De hoster blandt andet også amino.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 20:56
Mange tak Martin.

Det må jeg lige have undersøgt nærmere. Det er jo vigtigt at have sådan noget på plads.

mvh

Morten

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:59
Vær opmærksom på at siden nemt kan komme til at trække en del trafik, hvis der fremvises mange billeder/større billeder.
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:17
Jeg kommer lige med mit besyv her..

Jeg blev smidt væk fra one.com med min hjemmeside www.momex.dk da vi nåede cirka 400 besøgende om dagen.. Webhotellet var noget lort, for at sige det pænt, og jeg har siden rent faktisk undgået alle websites, der ligger på deres servere, så godt som jeg kunne..

Siden ville unoeuro.com ikke have noget med os at gøre længere, da vi nåede op omkring cirka 1200 om dagen.. Nu har vi et webhotel hos www.eze.dk - et lokalt IT-firma, og der er ingen brok, og det kører fuldstændig upåklageligt! Det er muligvis lidt dyrere, men det er hvad det er - det fungerer fandme bare som det skal.. Og nu kører vi på omkring 3000 unikke besøg om dagen.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:25
Jeg kan anbefale www.AceNet.dk
De er gode at tale med - Hurtig support. Hvis man mangler et modul på deres server, ser de intet problem i at indstallere det. Jeg vil anbefale, at du kontakter dem for et tilbud. De er som sagt til at tale med :-)

Mvh.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:34
Dato: 06-03-2007 20:20:15 Forfatter:www.IndustriBasen.dk
Hej Alle Aminoer

Jeg ville høre om der var nogen der kunne give et godt tilbud på at hoste IndustriBasen.dk når siden er i luften.

Der forventes ca 50.000+ besøgende om måneden

Nogen der kan tilbyde en god pris?

Mvh

Morten

I din søgen skal du nok være klar over at du kommer til at skulle bruge omkring 200-400 GB* trafik om månenden med 50.000 besøgende. bare lige lidt hjælp, så du ikke falder for en billig løsning med enorm dyr trafik..

*ud fra det forbrug vi har ved vores hjemmeside, pr. besøgende.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:45
Du kan jo prøve at regne  på det - hvor meget regner du med, at én sidevisning vil koste dig? Hvor mange sidevisninger regner du med, at der vil være, per unikke besøg? en 4-5 stykker er måske ikke helt ved siden af for et site som dit.. (har fulgt lidt med i dine spørgsmål herinde) Hvis man tager højde for, at nogle vil smutte nogenlunde med det samme, mens andre måske vil blive siddene i flere timer..

Så er det jo bare simpel matematik :) (eller, det var det så ikke for mig, som I måske vil opdage lidt længere nede i tråden :P)

Og læs alle betingelserne GRUNDIGT før du køber webhotel/server!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)