Hej igen, Gør det egentlig noget at man selv tilføjer nogle af de store sider? Som f.eks. Eniro, De gule sider osv? De gør sig nok ikke ulejligheden at tilføje sig selv :D |
Ny Link Portal.. Tilføj dit link gratis og giv os gode råd
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej Anders & Co., Så har vi rettet det meste.. Tjek engang :) Vi arbejder dog stadig på det med IP tracking (eller hvad det nu hedder. Det tager liige noget tid :)) |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
hvordan adskiller man sine søgeord? jeg går ud fra at det er som det plejer med komma adskillelse. Men synes du skal gøre opmærksom på det:) Derudover hvor er kategorien "sparetips" henne? :) |
|
Det er nogle fine forbedringer! :) Jeg skal nok fylde på også. Vil lige gen-nævne at det er en bedre idé med direkte link fra kategori-siden end at man først skal ind på en underside for hvert link. :) Har lige lagt dig på amino wiki under tekstlinks. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders og tak :) Vi har lavet et "Website" link direkte fra kategorisiden.. Er det ikke det du mener? Eller har jeg misforstået? :) Hvad er "amino wiki"? ![]() Mvh |
|
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Aaahh... nu er jeg med.. tak Anders :)) Mht. at sætte det op omvendt er jeg enig i... Det fixer vi ved lejlighed.. Lige et spørgsmål... Hvad synes I egentlig om domænet? Advertise.dk? Jeg har nemlig et andet domæne HotListen.dk og var meget i tvivl om hvor vi skulle lægge siden op... Og er egentlig stadig i tvivl... Så hvis I mener at HotListen.dk er bedre, kan vi jo ændre det straks uden det store tab, da advertise.dk endnu ikke er indexeret af søgemaskiner... Jeg synes advertise.dk er det bedste valg, men er det nemmere at huske HotListen.dk? Mvh |
Hilsen Anders |
Fin side! Jeg har lagt et link ind, den eneste anke er at man skal trykke på "website", kan man ikke udskifte "website" med hvad linket hedder, f.eks som vores www.fourges.dk Jeg syntes det var lidt tricky det varede lidt inden jeg fandt ud af det og jeg tilhører den generation det godt vil vide hvor vi havner når vi trykker på et link! Men ellers, flot, overskuelig, logisk, pøj pøj med det! ![]() |