Hvis man taster en mail der er i systemet i forvejen og submitter, så tømmer formularen alt data - et ret stort irritationsmoment.
I den forbindelse: Er der en grund til at man ikke kan tilføje mere end et site pr. mail? Hvis man nu administrerer mange sites vil man måske genre bruge en speciel mail adresse til listing submissions.
Og så er der jo bare tilbage at sige: Godt initiativ og god weekend!
Dato: 09-03-2007 15:09:23 Forfatter: Helmer Hvis man taster en mail der er i systemet i forvejen og submitter, så tømmer formularen alt data - et ret stort irritationsmoment.
I den forbindelse: Er der en grund til at man ikke kan tilføje mere end et site pr. mail? Hvis man nu administrerer mange sites vil man måske genre bruge en speciel mail adresse til listing submissions.
Hej Mikkel,
Ja, nu er det ikke fordi jeg selv har særlig meget forstand på det, men jeg har haft det op at vende med webmaster (der er nybegynder i programmering). Ved ikke hvor meget han har ret, men han siger at det skal kodes i ajax for at det ikke laver "den fejl". Og han kan ikke kode i ajax. Har lige lært php for nylig...
Mht. tilføje flere sites, så er det noget vi skal til at lave. At man i kontrol panel kan tilføje flere sites.
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Dato: 08-03-2007 17:09:44 Forfatter: AndersSaugstrup Når du har to domæner, så lav sitet i to ens versioner, så man både kan tilmelde sig det ene og det andet. Nu har du jo en skabelon og et script, som virker, så er det bare at fordoble!
Hilsen Anders
Ahva''? Hvis dit forslag går på, at han skal drive to ens websites (identisk indhold) fra to forskellige domæner, så er det ikke just en god ide.
Ville lige høre om du ordnet sådan man ikke kan snyde sig til tops?, og hvad sorter din liste efter hvis der er flere på top 10 som har samme antal kliks?.
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Ville lige høre om du ordnet sådan man ikke kan snyde sig til tops?, og hvad sorter din liste efter hvis der er flere på top 10 som har samme antal kliks?.
Hej Daniel,
Ja, det har vi fikset... :)
Hvis man har samme antal kliks, så sorterer den efter først til mølle princippet... Altså registreringsdato.. :)
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Ja, nu er det ikke fordi jeg selv har særlig meget forstand på det, men jeg har haft det op at vende med webmaster (der er nybegynder i programmering). Ved ikke hvor meget han har ret, men han siger at det skal kodes i ajax for at det ikke laver "den fejl". Og han kan ikke kode i ajax. Har lige lært php for nylig...
Ah okay, ja nu er jeg heller ikke det store teknik haj og kan derfor ikke hjælpe - men så har din webmaster da en udfordring, alternativt kan måske tilføje at man indtil videre kun kan tilføje et site pr. e-mail som en midlertidig løsning :)