Hej Belliz, Herretøj og Dametøj har vi under Mode & Livsstil. Accessories får har jeg tilføjet nu under samme kategori :)) Tak ![]() |
Ny Link Portal.. Tilføj dit link gratis og giv os gode råd
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Daniel - Redirects holder ikke. Sådan er det bare! :-D William - Roger that. Dog kan det nok godt blive forvirrende, at du har delt Mode & livsstil i en seperart kategori. Det ER jo shopping. Så derfor ville jeg mene, at "Damebeklædning" og "Herrebeklædning" skulle høre under Shopping. Når Mode & livsstil ligger i en kategori for sig selv, så tænker jeg modeforums, modetips, sider omkring mode, diverse debatter osv. Men ikke lige shoppingsider. Der ville jeg gå under "Shopping" for, at lede efter butikkerne. |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Dato: 06-03-2007 21:07:17 Forfatter: William Atak Det jeg mener er at linket på 'ens side' er Http://www.anytime-vejle.dk der brude det i stedet være som du ser her Skagen ure, hvor skagen ure er det jeg har valgt at skrive i overskriften.. kan du følge mig ? Hej Magle (Anytime) ![]() Jeps, jeg er med nu.. Når du nu skriver det i et sprog jeg forstår.. Så vidt jeg ved, er det en meget nem opgave at rette det. Men spørger måske dumt.. Har det ikke en dårlig effekt på søgemaskiner at gøre sådan, når websidens URL ikke bliver vist? Nej .. ved at skrive ure i stedet for Http://www.anytime-vejle.dk får jeg en højere rank på ordet ure i google.. ![]() |
Du & Belliz misforstod mig fuldstændigt :D, aldrig brug redirect til det link som skal ud til hjemmesiden, meget vigtigt at linket den den oprindelige URL ellers er det nemlig et 'dårligt' link som alle andre os har sagt. Men ideen med redirect kan stadig misbruges, det kræver bare mere tid for den som vil gøre det. for det du gør er at inde på din list side har du et link som har et ID, det id er så den 'annonce' som du pejer på, dvs. fra redirect.blah?id=17 sender videre til goster.php?id=17, så undgår du de kan bruge refresh til at opdatere din side med. En anden løsning kan blive lidt mere tricky, det er hvis du blandet cookies ind i billedet og tjekker via brugeren, men så kommer der andre aspekter ind som at brugeren slår cookies fra osv. men der er mange måder at irretere en misbruger på :) Mht. til programmering er det en ok start du har fået igang, dejligt at se der kommer flere udviklere når jeg selv har hobby og arbejde indenfor det! |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Hej William Fint initiativ med denne linkportal! Tillykke med den! Her kommer lige et par gode råd til at gøre den super populær hos SEOere og dermed alle deres kunder: (Jeg skal forsøge at skrive det på et dansk, som du forstår. Ellers så sig bare til! :) Lad os sige at jeg har en smykkeforretning i Randers: www.notime.dk 1. Det er vigtigt at jeg har et direkte link fra kategorien "Mode og Livsstil" til min shop. Som det er nu, linker din site først til min shop, når jeg klikker ind på "min underside". Grunden til at dette punkt er vigtigt er, at hen ad vejen får siden, "Mode og Livsstil" en PageRank i google. Undersiden får nok ingenting. Derfor er det mere værd for mig at få et direkte link fra hovedsiden. 2. Dine links til min side skal være optimale i forhold til søgemaskinerne. Det betyder at tekstlinks både skal have en tekst og en mouse over tekst. Sådan kunne det se ud: <a href=http://www.notime.dk title="smykker i Randers">Smykkerbutik på nettet</a> "href" er selve linket, "title" er den tekst, som kommer frem, når man holder musen over linket, og "Smykkebutik på nettet" er den tekst som vises på siden (linkteksten). 3. Der er også billeder på den side og det er fint! Her skal der også være "tekstlinks" indbyggede. Sådan hér ser det ud: <a href=" (læg mærke til "alt" som sørger for at hvis man holder musen over billedet, så kommer teksten, "Smykker i Randers Smykkebutik på nettet" frem. Søgemaskinerne gå op i den slags. 4. For hver kategori, som man klikker på på din portal, skal man ud over links se en overskrift skrevet i <h1> med navnet på kategorien. Google går op i at vide at det er relevante sider man får links fra, og en <h1>-overskrift betyder meget for Googles opfattelse af emnet for din underside. At en side om "Mode og Livsstil" linker til min smykkebutik giver jo god mening. 5. Det er vigtigt (ved ikke om man kan allerede) at man kan tilmelde flere sider fra samme domæne. Jeg skal fx kunne tilmelde en side om smykker (www.notime.dk) og en side om ure (www.notime.dk/ure.htm) og så videre. På samme domæne kan der sagten ligge mange forskellige sider. 6. For at www.advertise.dk skal blive "tung" i søgemaskinerne (fx have en høj pagerank), er det vigtigt at du får links til siden fra andre sider på nettet. Dette kan fx klares ved at kræve et link til siden fra hver person, som tilmelder en eller flere email adresser. Husk at opfordre til at linket kommer fra et andet domæne end det, som du skal linke til (det giver bedst i søgemaskinerne) 7. Igen ved jeg ikke om det allerede kører, men ellers vil jeg foreslå, at du ikke skal bruge tid på at godkende links. Lad hellere godkendelsen ske automatisk. Det er mere populært hos SEOere fordi de med det samme får resultater. Desuden sparer du dig for en masse arbejde! Sig til med spørgsmål! Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Brug noget ajax ligesom her. Vælg smag og så kommer der automatisk en sub kategori uden reloading. http://sodavandspriser.dk/tilfoej_pris.phtml cheers Thor |
Hej Belliz, Magle, Daniel, Anders og Thor, Jeg får helt tårer i øjnene ![]() ![]() Men ellers alt det andet har han (også mig) forstået og det går vi igang med nu. Anders, vi har gjort det således, at man pr. email kan tilføje ét link. Så lige nu kan du ved at bruge to forskellige emails tilføje både notime.dk og notime.dk/ure. Vi ser lige på muligheden for at tilføje flere sites, når man først har oprettet sig én gang. Anders, vil gerne lige spørge dig om noget. Kan jeg være bekendt at "kræve"et link retur? Eller skal jeg "bede" om at få et, og det så er op til folk, om de linker tilbage til mig? Mvh |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej William Du kan sagtens være det bekendt! Det er jo bare business. :) Om det kan betale sig, ved jeg ikke. Prøv det evt af - både med krav og uden krav og se hvad der virker. Det er i hvert fald vigtigt at du får en masse links til din side, hvis den virkeligt skal blive penge værd for dig, og også hvis den skal blive rigtigt attraktiv for dine brugere. Hilsen Anders |
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
hehe... det gør jeg.. Så kan du fylde på med links :) Jeg tror jeg vil sætte det op uden krav.. Og se hvordan det virker.. Og så senere med krav, hvis det ikke har nogen effekt at være "flink" ![]() Tak for hjælpen :) |