Hej alle, Først og fremmest en stor hilsen til Grosen Friis her fra Amino og en stor tak for hans råd til link portalens programmering. Ingen redirects ![]() ![]() Med denne tråd vil jeg gerne både opnå at alle aminoer (hvis de lyster) tilføjer sig gratis på http://www.advertise.dk samt ris og ros. Da portalen jo er ny (en time gammel), og der er en del herinde, der er meget klogere end mig, vil jeg meget gerne have nogle gode råd med på vejen. Hvad vil vi gerne opnå med denne link portal? Meningen med denne portal er i første omgang at skabe trafik, for derefter at markedsføre vore andre sites via bannere på advertise.dk Hvad mangler vi: 1. God-eller frakendelse af nyhedsbrev. - Til dette har jeg et spørgsmål. Jeg har selv tilføjet bl.a. StressTerapi.dk i et par link portaler, og selvom jeg ikke har bedt om at få nyhedsbrev, sender de alligevel. Er det ikke "ulovligt"? 2. Søgefelt 3. Betingelser Er der ellers noget vi mangler? Ris og ros modtages gerne. Jeg ser frem til at læse jeres kommentarer... Mvh |
Jeg syntes det er mindre heldig at man ikke kan give sit link et tag, i form af ens søgeord, eller webside navn... man udnytter derved ikke linket optimalt