Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Link Portal.. Tilføj dit link gratis og giv os gode råd

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Først og fremmest en stor hilsen til Grosen Friis her fra Amino og en stor tak for hans råd til link portalens programmering. Ingen redirects   

Med denne tråd vil jeg gerne både opnå at alle aminoer (hvis de lyster) tilføjer sig gratis på http://www.advertise.dk samt ris og ros.

Da portalen jo er ny (en time gammel), og der er en del herinde, der er meget klogere end mig, vil jeg meget gerne have nogle gode råd med på vejen.

Hvad vil vi gerne opnå med denne link portal? Meningen med denne portal er i første omgang at skabe trafik, for derefter at markedsføre vore andre sites via bannere på advertise.dk

Hvad mangler vi:

1. God-eller frakendelse af nyhedsbrev.

- Til dette har jeg et spørgsmål. Jeg har selv tilføjet bl.a. StressTerapi.dk i et par link portaler, og selvom jeg ikke har bedt om at få nyhedsbrev, sender de alligevel. Er det ikke "ulovligt"?

2. Søgefelt

3. Betingelser

Er der ellers noget vi mangler? Ris og ros modtages gerne.

Jeg ser frem til at læse jeres kommentarer...

Mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:36

Jeg syntes det er mindre heldig at man ikke kan give sit link et tag, i form af ens søgeord, eller webside navn... man udnytter derved ikke linket optimalt

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:49
Hej Magle,

Og tak for dit svar... Jeg er desværre ikke særlig begavet på programmeringsdelen (så jeg forstår ærlig talt næsten ikke det du skriver.. beklager ) Men det første jeg gør imorgen tidlig er, at vende det du skriver med webmaster.

Jeg har selv lige opdaget en "bug"... Anytime har været hurtig, og klikker en masse gange på hans optagelse, så han/hun ligger øverst  Nu ved jeg ikke rigtig om man kan begrænse besøgende internt på siden med IP adresser... Men det må vi gøre, hvis det KAN lade sig gøre... Så det tæller unikke besøg.

No hard feelings Anytime... jeg ville ha' gjort det samme

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:21
Dato: 06-03-2007 18:49:18 Forfatter: William Atak
Hej Magle,

Og tak for dit svar... Jeg er desværre ikke særlig begavet på programmeringsdelen (så jeg forstår ærlig talt næsten ikke det du skriver.. beklager ) Men det første jeg gør imorgen tidlig er, at vende det du skriver med webmaster.

Jeg har selv lige opdaget en ''bug''... Anytime har været hurtig, og klikker en masse gange på hans optagelse, så han/hun ligger øverst Nu ved jeg ikke rigtig om man kan begrænse besøgende internt på siden med IP adresser... Men det må vi gøre, hvis det KAN lade sig gøre... Så det tæller unikke besøg.

No hard feelings Anytime... jeg ville ha'' gjort det samme

Det er mig der er anytime  .. jeg opdaterede bare 25 gange (F5).. og så var jeg nr. 1  så der er flere end jeg som har trykket på den.. hehe

Det jeg mener er at linket på "ens side" er Http://www.anytime-vejle.dk der brude det i stedet være som du ser her Skagen ure, hvor skagen ure er det jeg har valgt at skrive i overskriften.. kan du følge mig ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 19:50
Jeg vil sige, at der mangler en del kategorier under Shopping :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:58
Fint nok system, men ja, der er en stor bug mht. til unikke hits. det kan du enten gøre ved at få en side til at videre sende dig til en anden side, så undgår du man kan refreshe den sidste som tæller op, ellers kan du smide alle kliks i en log tabel og få den til at tælle unikke ip''er. Men det er en del tungere end den første løsning som jeg anbefalede :)

Også fordi jeg er udvikler og lige kan spotte nogle dirty tricks har du en del negativ kode, eller ja, forkerte metoder som ser meget begynder agtigt ud i mine øjne, men det er jo nok bare mig som er kræsen udvikler :D, for de fleste vil jo nok kun se hvad siden kan og om den fungere både navigations mæssigt og designet hænger godt sammen!, men generelt. FIN side du har fået lavet :), keep on!

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:07
Det jeg mener er at linket på ''ens side'' er Http://www.anytime-vejle.dk der brude det i stedet være som du ser her Skagen ure, hvor skagen ure er det jeg har valgt at skrive i overskriften.. kan du følge mig ?

Hej Magle (Anytime)

Jeps, jeg er med nu.. Når du nu skriver det i et sprog jeg forstår.. Så vidt jeg ved, er det en meget nem opgave at rette det. Men spørger måske dumt.. Har det ikke en dårlig effekt på søgemaskiner at gøre sådan, når websidens URL ikke bliver vist?

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:09
Jeg vil sige, at der mangler en del kategorier under Shopping :-)

Hej Belliz,

Kom ENDELIG med forslag til kategorier.. Det har taget mig hundrede år at finde og tilføje de kategorier, der er der nu.. så det vil kun være en hjælp

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 21:13
Jeg mangler i hvert fald noget i stil med:

Accessories

Damebeklædning

Herrebeklædning

;-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:15
Dato: 06-03-2007 19:58:05 Forfatter: dnohr Fint nok system, men ja, der er en stor bug mht. til unikke hits. det kan du enten gøre ved at få en side til at videre sende dig til en anden side, så undgår du man kan refreshe den sidste som tæller op, ellers kan du smide alle kliks i en log tabel og få den til at tælle unikke ip''er. Men det er en del tungere end den første løsning som jeg anbefalede :)

Også fordi jeg er udvikler og lige kan spotte nogle dirty tricks har du en del negativ kode, eller ja, forkerte metoder som ser meget begynder agtigt ud i mine øjne, men det er jo nok bare mig som er kræsen udvikler :D, for de fleste vil jo nok kun se hvad siden kan og om den fungere både navigations mæssigt og designet hænger godt sammen!, men generelt. FIN side du har fået lavet :), keep on!

Hej Daniel og tak

Du skriver "en side til at videre sende dig til en anden side"... Er det ikke det, der kaldes "redirect"? Grosen Friis herinde har frarådet mig dette, netop fordi links pga "redirect" ikke vil have en sk** værdi i forhold til søgemaskiner?

Hmm.. vil du åbne lidt for posen ift dirty tricks/negativ kode?  Ham der har kodet den er faktisk nybegynder. Har kun kodet php i et par måneder.  

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)