Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til anmeldelse af hulplader.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lisbeth,

Du har ret som du skriver, det er valg vi har taget ikke at sælge til private og detail. Problemet i den sammenhæng er;

- vi er producenter og sælger kun hulpladerne efter opgave indenfor BtB (dvs. leverer efter ordre) , fordi vi ikke administrativt er gearet

til "for mange kunder"

- det næste problem er prisen, hvis man som du siger "skal bruge et stykke over garagen". Kombinationsmulighederne på vores designguide

er jo uendelige og da vi ikke lagerfører af bl.a samme grund, skal alle plader fremstilles fra grunden. Det foregår på meget dyre computerstyrede maskiner og den første plade er meget dyr (pga af programmering og opstilling). Private skal meget sjældent bruge mere end en og det koster altså

en "bondegård", typisk 1000 kr inden pladen i det hele taget er i maskinen, og desuden kommer pladepris og fragt oveni.

Så en enkelt plade er meget dyr, skal man bruge 50 er det derimod billigt, for omstilling og fragt kan fordeles på alle pladerne.

Med hensyn til detail anvendes hulplader anvendes ofte i sammenhæng med butiksinventar, derfor henviser vi til UNITAR som er rimelig kendt indenfor dette og som vi har arbejdet sammen med i mange år. 

Men man har også mulighed for købe hulplader i visse standardtyper og mål hos en stålhandler (f.eks LMG eller SANISTÅL)  og få en lokal smed til at klippe på det mål man ønsker, det vil jeg tro er den billigste måde dit formål.

Tak fordi du brugte tid, det har været oplysende det du skriver med hensyn til "de typer vi har" for vi har jo faktisk ingen på lager og det skal

vi måske oplyse mere tydeligt på forsiden.

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:23
Jeg har forsøgt at "komme igennem" Jeres design guide.

Med Explorer 7,0, nåede jeg til trin 5, hvor det meste af siden manglede. Det var ikke muligt at komme videre.
Derefter prøvede jeg med Mozilla Firefox. DER var der ingen problemer, og jeg må sige, at jeg ikke er overrasket!!
Microsoft har store problemer bl.a. med Explorer.
Ellers har jeg kun ros tilovers.
Siderne er ret overskuelige og jeg vil bestemt vende tilbage senere, og formentlig lægge ordrer.

Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:36
Hej Paul,

tak for indlægget, jeg føler mig ikke overbevist om at det er IE7, den kan jeg selv bruge, men der kommer fejl engang imellem....

Det er ved at blive langhåret, den eneste tråd jeg kan finde er at det altid tilsyneladende er trin 5 og nogen 404 når man prøver at gå tilbage.. Jeg tror jeg skal have fat i min host....

Tak for tilbagemelding om overskuelige sider, det er også generelt for dem der ved hvad en hulplade er.. Vi har overvejet at lave om på den

interaktive grafik, jeg syntes personligt den er lidt gammeldags, men det er jo smag og behag.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på min mail tpj@gl-bedsted.dk vedr. forespørgsler, nye kunder kan man altid bruge :-)

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:23
Hej igen

Først tak for forklaring, og så lige en lille uddybing herfra:

Jeg havde forstået med en designguide, at I ikke er lagerførende, men ordreproducernede. Det, jeg mente med typer, er følgende: Man starter med at vælge materialer, og materialerne syntes jeg giver sig selv (men det gør alle måske ikke). Jeg vælger så rustfrit, og allerede i næste rubrik kan jeg vælge mellem AIS1304/AIS1316 og førstnævnte slebet. Her savner jeg billeder eller en forklaring. Og det var allerede her, jeg mente, at mange kunder bare står af (det står faktisk på jeres hjemmeside et andet sted, men få det koblet sammen).

Noget helt andet er, at jeg muligvis har misforstået jeres idé med en designguide, idet jeg ligesom har sammenlignet den lidt med f.eks. en computersalgs hjemmside, hvor man kan "opbygge" sin egen ønskecomputer med lige de dele, man selv ønsker. Når jeg tænker mig om, kan jeg godt se jeres opstartsomkostninger, og hatten af for, at I gør opmærksom på det, men omvendt, nogen er altså parate til at give bondegården à 1000,- kroner ekstra for at få det lige, som de vil have det, og den mulighed syntes jeg da ikke, I skal lade jer gå forbi.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)