Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til anmeldelse af hulplader.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære aminoer, hvis I vil bruge et par sekunder på anmeldelse af www.hulplader.dk , særligt "first impression" med hensyn til forståelse og brugervenlighed og

gerne DESIGNGUIDEN og skrive mig jeres uforbeholdne, vil jeg være meget glad!

Vi har det problem, at hulplader.dk indtil for ca. 1 år siden var for sig selv, men nu er den lagt sammen med vores hovedside www.gl-bedsted.dk og har fået et grafisk pift (efter web bureauets mening!), men på trods af at vi har fået flere gange flere besøgende er de faktiske forespørgsler faldet!. Så vi er på herrens mark, hvad hu.... er det der gør det?

PS. I må gerne køre DESIGNGUIDEN helt igennem og sende en mail, men skriv lige "amino test" eller noget lignende i bemærkninger!

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:22
Dato: 06-03-2007 14:52:59 Forfatter:den_gamle
men på trods af at vi har fået flere gange flere besøgende er de faktiske forespørgsler faldet!. Så vi er på herrens mark, hvad hu.... er det der gør det?

En af årsagerne kunne i hvert fald være at den ikke er fejltestet ordentligt.

I mit første forsøg nåede jeg til trin 5, så fik jeg en fejl. Jeg trykkede opdater, det virkede ikke og så forsøgte jeg at gå tilbage, hvilket resulterede i en 404''er.

I andet forsøg, med nogle andre valg kommer jeg igen kun til trin 5. Og igen en 404''er når jeg forsøger at gå tilbage...

Designet synes jeg er meget nydeligt- men det hjælper jer jo selvføgelig ikke, hvis den ikke virker...

Mvh.

Mathias

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 20. Jan 06
Skrevet kl. 15:40
Hej Mathias,

hvilken browser bruger du?

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:53
Jeg sad på en PC med IE7 da jeg testede det.

/Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:02
Hej

Jeg kunne også kun komme til trin 5.

Så var der "broken image" og ingen navigation .... XP - IE 6.0 - Det er vidst så standard, som det kan blive...

Det er vidst ikke helt rigtigt

Finder masser af fejl overalt i navigation javascript mm.

Mvh. Christian

Tilmeldt 20. Jan 06
Skrevet kl. 16:09
Tak, det bliver ikke mere standard! Jeg er lidt rystet over jeres tilbage meldinger, det skulle være en meget seriøs udbyder

(der i hvertfald tager sig betalt ....)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:10
jeg kan ligeledes kun nå til trin 5, hvor der så opstår en fejl på siden.
Tilmeldt 20. Jan 06
Skrevet kl. 16:13
Også IE? Jeg har selv lige prøvet med XP/IE 6, jeg får ikke fejl, er det en 404 eller ?????
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 17:20
Hej i Bedsted

Jeg kan også med en IE 7 kun komme til trin 5.

Du spørger så også generelt til sidens fremtoning. Jeg har faktisk et par gange før (for snart længe siden) været på jeres side, fordi vi kunne bruge noget nyt hulplade til en kølereol, men jeg har begge gange trukket følehornene til mig, fordi I kun vil sælge til detail gennem en for os helt ukendt forhandler, og ja, så bliver det for besværligt, især, når I faktisk er placeret kun nogle få km fra Thisted. Dette valg er selvfølgelig jeres, men hvorfor have en designside, og ikke bruge den - endda måske også til private. F.eks. kunne jeg godt privat bruge et stykke over en garageport, og jeg har kikket på det i Byggemarkederne, men det passer ikke i mål. Så overvej måske også at tage imod Dankort fra private og udvide forretningen der.

En anden lille ting, jeg faldt over ved at forsøge at løbe det igennem: Jeg syntes, der allerede til en start mangler billeder af de forskellige typer, I har. Jeres numre siger ikke mig noget, måske kan man finde dem på jeres hjemmeside, men det er faktisk uinteressant, da mange kunder på Internettet er utålmodige og det skal gå stærkt.

Men ellers en flot side.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:48
Jeg prøvede designguide, og havde ingen problemer... jeg nåede helt til sidste trin...

Jeg "bestilte" en alu-hulplade med runde huler, bare for eksemplets skyld.

Bruger XP og IE7,0

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)