Kære aminoer, hvis I vil bruge et par sekunder på anmeldelse af www.hulplader.dk , særligt "first impression" med hensyn til forståelse og brugervenlighed og gerne DESIGNGUIDEN og skrive mig jeres uforbeholdne, vil jeg være meget glad! Vi har det problem, at hulplader.dk indtil for ca. 1 år siden var for sig selv, men nu er den lagt sammen med vores hovedside www.gl-bedsted.dk og har fået et grafisk pift (efter web bureauets mening!), men på trods af at vi har fået flere gange flere besøgende er de faktiske forespørgsler faldet!. Så vi er på herrens mark, hvad hu.... er det der gør det? PS. I må gerne køre DESIGNGUIDEN helt igennem og sende en mail, men skriv lige "amino test" eller noget lignende i bemærkninger! |
Dato: 06-03-2007 14:52:59 Forfatter:den_gamlemen på trods af at vi har fået flere gange flere besøgende er de faktiske forespørgsler faldet!. Så vi er på herrens mark, hvad hu.... er det der gør det?En af årsagerne kunne i hvert fald være at den ikke er fejltestet ordentligt.I mit første forsøg nåede jeg til trin 5, så fik jeg en fejl. Jeg trykkede opdater, det virkede ikke og så forsøgte jeg at gå tilbage, hvilket resulterede i en 404''er.I andet forsøg, med nogle andre valg kommer jeg igen kun til trin 5. Og igen en 404''er når jeg forsøger at gå tilbage...Designet synes jeg er meget nydeligt- men det hjælper jer jo selvføgelig ikke, hvis den ikke virker...Mvh.Mathias