Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg mangler lidt feedback på min hjemmeside :-) Gerne gode råd til hvad der skal laves om, og eventuelle mangler..

Håber I kan hjælpe lidt.

God påske!

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sune!

Måske ville det være en god idé at skrive adressen til hjemmesiden, mit indtryk er at mange har flere hjemmesider end en. Tror at du vil få meget mere feedback på den måde.

Venligst Kristine Pedersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 18:46

Kristine Pedersen:

Hej Sune!

Måske ville det være en god idé at skrive adressen til hjemmesiden, mit indtryk er at mange har flere hjemmesider end en. Tror at du vil få meget mere feedback på den måde.

Venligst Kristine Pedersen

Hej Kristine!

Gud, hvor er jeg dum! Hehe. Tak for det.

Hjemmesiden er MusicUpdates.dk :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:48

Hej 

Fed ide du har sat gang i, det skal du ha ros for. Men jeg syntes siden virker meget rodet, der er rigtig mange ting der hopper frem i hovedt når man kommer ind på forsiden. 

Der rigtig mange ting der går igen på forsiden. Webtv stor ret mange steder, også steder hvor man tænker hvorfor ? 

I har en reklame om Ferie på forsiden hvorfor ? jeg går op i musik, sku ikke hvor jeg kan komme på ferie, jeg vil da vide hvor jeg kan købe den nye cd med Loc så billigt som muligt fx. så drop de dumme reklamer der ikke har noget med musik at gøre.

Syntes også at i mangel et følg os på Facebook, kan se at man kan følge jer på Twitter.

der er også rigtig mange sider jeg ikke kan komme ind på, tænker at det er fordi i ikke er gået i luften ? 

Så hvad kan i tilbyde som jeg ikke finder på fx Gaffa og tv2 vip ?

Der kom lige rigtig meget ris, men det var vel også det du søgte ? Men igen absolute fed ide, Jeg er selv kæmpe musik fan så jeg hilser et hvert nyt site velkommen som kan fortælle om musik, er dog nok lidt uden for jeres målgruppe, er 25 År

Men held og lykke med dit projekt og bare gi den gas.

De bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 18:56

Synes idéen er rigtig god.

Sitet kunne godt trænge til en lille grafisk gennemgang. Der er nogle steder hvor siden trænger til at der bliver arbejdet med luft (afstande) etc.

Egentlig synes jeg også at det er lidt rodet, men synes på den anden side at emnet ligger lidt op til det. Musik i pop/rock genren går jo ikke ligefrem stille for sig Smile

Håber du får en masse konstruktiv kritik, som vil få dig til at komme meget videre

DBH Kristine

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 19:24

Hej Sune

Her er lige lidt guf til eftertanke

Lidt om opsætningen:

De fleste programmøre lider af samme lidelse hvor de kort og godt glemmer alt der hedder padding. Ved at glemme padding kommer kolonnerne til at stå alt for tæt og gør det svært for læseren. 

Farve skemaet er sat på grå, blå og gul. Grå og blå sammen giver i den psykologiske verden en opfattelse af professionel og derfor er disse også de mest anvendte. Gul bliver brugt som blikfang men kan også betyde advarelse. 
På din side danner du altså blikfang på menu og på copyright samt adresse? Der ville jeg nok vælge at arbejde noget mere med hvor det er du ønsker brugeren at kigge.

Generelt er siden fin fin. Der skal nok bare arbejdes på blikfang og padding.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:07

viser hver under side den gule trekant at der er fejl på siden.

unikke sigende url en stor fordel i søgeord optimering proces ,f.eks.sådan her musicupdates.dk/talent-2010

rss eller feed mangler som er på alle nyheds sider man kan derved ikke abonner på nyheder siden

lav en kontakt form på kontakt siden derved lettere at kontakte jer

cvr nummer en fordel på siden bliver mere troværdig side

en mere sigende titlen og husk udnyt goolge viser op til 67 tegn jeg mener denne her titlen ="title" MusicUpdates.dk"" />

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:40

Vil lige komme med de ord, der falder mig ind, når jeg kommer ind på siden:

• Rodet
  • Mangler en gennemgang af en erfaren web-grafiker
    • Farve valg
    • tekst-størrelse
    • etc...
  • Mangler test i flere forskellige browsere
  • Mangler rød tråd i måden indhold vises på

Vil lige som de andre også rose dig for idéen, den er fed og hvis alt går som det skal, så kan du helt sikkert også få en god side ud af det. :D

Prøv at tage et kig på andre interesse sites som mobilsiden.dk, mobil.nu og lignende. Det har virkeligt fået succes. De har nogle rigtig god hjemmesider...

Dbh Kristoffer

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 01:38

Hejsa..

Hjemmesiden er jo fin i sig selv, men der er nogle ting som kan forbedres, for det virker en smule forvirrende når man kommer ind på den. Der er alt for meget som bliver smidt i hovedet på en ved ens første besøg..

Organisation skal der være :)

Dine url, skal du forbedre, de er ikke særlig søgevenlige, dette kan du sagtens gøre med en htaccess fil, hvis du ikke ved hvad det er så finder der en del tutorials på nettet.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 01:44

Hej alle sammen.

Wow! Jeg vil sige tusinde tak for alt jeres feedback som både har indeholdt ris, men også ros. Feedback er det vigtigste for mig, når jeg skal udføre mit arbejde, og jeg sætter derfor meget pris på det.

Jeg synes at i alle sammen er kommet med nogle gode kritik-punkter, og er glad for, at alle har været konstruktiv kritik. 

Jeg står dog inde med ét spørgsmål: Hvad er det, der roder på forsiden? Kan I ikke komme med idéer til forbedringer, hvis jeg kan være så heldig at få det med i bedømmelsen :)

Håber på flere konstruktive feedbacks!

God påske! :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)