Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min side

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nu har jeg fået lavet en ny hjemmeside. Og jeg vil gerne have noget konstruktiv kritik.

Nasjn.net

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:43

Hej Jesper

Jeg har været inde og kigge lidt på din hjemmeside, og har lige et par enkelte idéer jeg vil lufte Wink

• Kunne godt tænke mig at se lidt mere præsentation på forsiden. Ikke ment med at hele forsiden og evt. lidt omkring virksomheden.

• Jeg ville anbefale en anden skrifttype til overskriften på forsiden. Selv anvender jeg meget skrifttypen "Calibri", da den er behagelig at se på. Det samme gælder på de andre sider.

•  På kontaktsiden kunne jeg godt tænke mig at se lidt mere om, hvem I egentlig er. En lidt mere detaljeret profil af Jer begge, samt uddannelse og erhvervserfaring. Derudover evt. et profilbillede af Jer begge.

• Hvis det er seriøs business, så jeg gerne at der var flere oplysninger omkring virksomheden, som fx adresse og CVR-nummer. Det virker mere troværdig og mere professionelt.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 17:35

Hej Anders

Det er modtaget.

Billeder af os er på vej, men de skal jo tages før de kan komme på siden :P

Vi har ikke et CVR-nummer endnu.

Mange tak for dit svar!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:42

Jesper Nissen:

Hej Anders

Det er modtaget.

Billeder af os er på vej, men de skal jo tages før de kan komme på siden :P

Vi har ikke et CVR-nummer endnu.

Mange tak for dit svar!

Det er i orden Jesper. Wink

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06

Først vil jeg sige at hjemmesiden er et godt udgangspunkt og kan komme til med tiden, at blive rigtig indholdsrig.

Jeg har dog nogle småting som jeg rent personligt ville ændre eller vende en ekstra gang..

1. Din brødtekst skulle du overveje at skifte til sans-serif font så den er mere let læselig
  2. Mere indhold på forsiden! eventuelt en højre bjælke med produkter og ydelser
  3. Tjek alle links igennem om de er korrekte (log ind virker fx. ikke)

Ellers et fedt udgangspunkt

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 20:12

Andreas Seierup:

Først vil jeg sige at hjemmesiden er et godt udgangspunkt og kan komme til med tiden, at blive rigtig indholdsrig.

Jeg har dog nogle småting som jeg rent personligt ville ændre eller vende en ekstra gang..

1. Din brødtekst skulle du overveje at skifte til sans-serif font så den er mere let læselig
  2. Mere indhold på forsiden! eventuelt en højre bjælke med produkter og ydelser
  3. Tjek alle links igennem om de er korrekte (log ind virker fx. ikke)

Ellers et fedt udgangspunkt

Log ind virker ved mig og alle dem der arbejder ved os.

Men tak for svar.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:23

Hej Jesper!

Jeg smuttede lige hurtigt forbi forsiden og der var et par ting, jeg syntes der kunne være federe.

• En anden skrifttype da den du har lige nu er lidt kedelig, især foroven hvor jeres telefon nummer står.
    - Prøv at få lavet en anden kasse i lidt smartere design hvor nummeret står i.
  • Så syntes jeg også det kunne være meget sejt med en større boks, hvor man kan syntes godt om jeres firma på Facebook.
    Det syntes jeg fordi at man ikke rigtig lægger mærke til den i har nu, og fordi det giver lidt ekstra til siden, fordi der ikke er så frygelig meget indhold på forsiden.

Det var bare et par småting herfra, jeg håber du kan bruge det.
- Held og lykke med sidenSmile

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 20:49

Hejsa Jesper

Jeg kan heller ikke tilgå din login-side. Jeg testede dog på en anden maskine med meget meget lave sikkerhedsindstillinger, og her kommer jeg til en meget meget rød side i Google Chrome som fortæller at I ikke har et gyldigt SSL-certifikat.

Når I benytter HTTPS, vil jeg foreslå I anskaffer jer et SSL-certifikat, de kan ofte købes for 200-300 kroner om året hos www.gratisdns.dk :)

Best Regards

Mathias Gajhede 

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 20:56

Mathias Gajhede:

Hejsa Jesper

Jeg kan heller ikke tilgå din login-side. Jeg testede dog på en anden maskine med meget meget lave sikkerhedsindstillinger, og her kommer jeg til en meget meget rød side i Google Chrome som fortæller at I ikke har et gyldigt SSL-certifikat.

Når I benytter HTTPS, vil jeg foreslå I anskaffer jer et SSL-certifikat, de kan ofte købes for 200-300 kroner om året hos www.gratisdns.dk :)

Best Regards

Mathias Gajhede 

Hej Mathias

Vi har valgt ikke at købe et certifikat. Da det kun er vores medarbejdere der bruger portalen.

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 21:00

Rasmus T. Nicolaisen:

Hej Jesper!

Jeg smuttede lige hurtigt forbi forsiden og der var et par ting, jeg syntes der kunne være federe.

• En anden skrifttype da den du har lige nu er lidt kedelig, især foroven hvor jeres telefon nummer står.
    - Prøv at få lavet en anden kasse i lidt smartere design hvor nummeret står i.
  • Så syntes jeg også det kunne være meget sejt med en større boks, hvor man kan syntes godt om jeres firma på Facebook.
    Det syntes jeg fordi at man ikke rigtig lægger mærke til den i har nu, og fordi det giver lidt ekstra til siden, fordi der ikke er så frygelig meget indhold på forsiden.

Det var bare et par småting herfra, jeg håber du kan bruge det.
- Held og lykke med sidenSmile

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Hej Rasmus

Jeg gætter på at du bruger Windows :)

Hvis man kører OSX ser siden en del bedre ud og skrifttyperne er noget federe. Vi arbejder på at køre skrifttyperne serverside. Så det bliver fikset.

Og med henhold til facebook boksen:

Vi har valgt ikke at lave den større, da det vil fylde for meget, og så vil det også virke som om at vi er meget desperate efter at få likes.

Men tak for din besked.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)