Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra børn og fulde folk skal man høre sandheden.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Beruset er en sinds tilstand er hvor meget bliver meget frie høj , dette kan opnås på mange måder hoppe nedad et vandfald og mærke adrenalinet sus , der giver en lidt mere fri krop.

Fysisk aktivt tør man også prøv og løbe et marathonløb eller sprintet på et løbebånd maks. bare 5 km. Er nok for at mærke dette her du også får når du er fuld, synes bare budskadet er mere sundt.

Kan desuden også spise sundt urter ginseng har jeg bemærket kan giv et sus i kroppen , der ør man er mere frie som person og har denne ligefremhed og sundheden er mere sundt en at drikke sig fuld.

Måske kunne du bare lave en portal med personer der opnår den samme sinds tilsand , på forskellige måder der er ingen facit liste på dette her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 20:14

Hej

Jeg har talt med en der har et program som gør det muligt at streame på telefonen og samtidig følge med i hvor mange der ser det streamede og hvor lang tid de ser på siden og dette vha af enten deres computer eller deres telefon.

Hej Mark

Giv mig bare den ene stjerne det kan jeg leve med men det at du skriver til mig privat ser jeg helst stopper .

Preben

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 23:21

Preben:

Hej Mark

Giv mig bare den ene stjerne det kan jeg leve med men det at du skriver til mig privat ser jeg helst stopper .

Preben

Kan vi få en forklaring på dette underlige indlæg

Sorry er bare nysgerrig

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17

Hvis jeg var virksomhed og jeg havde et produkt, der skulle anmeldes, vil det korte svar være et bestemt nej.

En virksomhed, der har et seriøst produkt som de forsøger at brande, kan jeg ikke forstille mig vil associeres med fulde folk. Din idé er bestemt godt fundet på, og underholdningsværiden vil sikkert være stor. At markedsføre sig igennem en sådan metode, kan jeg ikke forstille mig være være lønsomt - medmindre der er tale om en anmeldelse af kaktuspiller :) 

Hvis du har nok tid og det ikke kræver de store midler, kan du med fordel forsøge dig frem. Hvem ved - måske tager jeg fejl og, at det bliver en kæmpe succes. 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:11

Heldal Design:

Jeg ved selvfølgelig ikke ret meget om markedsføring, men det kunne jo være at du skulle starte med at tage lidt mindre for det. Eller lave selve filmen gratis, men så ligge et link til produktet hvor producenten så betaler dig per besøgende de får via dig.

Jeg ved heller ikke så meget om markedsføring, leger mig bare igennem faget på min egen facon.

Det med at lave gratis anmeldelser er en god idé, og så tjene penge ved at skabe salg via affiliate links, det er jo ikke en tosset tanke, og egentlig også en meget retfærdig måde at gøre det på.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:21

Jørgen Olsen:

Om jeg vil betale 10.000kr for en anmeldelse er en anden snak.

Det var heller ikke gennentænkt fra min side af, jeg skrev bare lige hurtigt min idé ned for at få noget feedback. 10.000 kroner pr afsnit, kan jeg godt se er dumt, der er jo forskel på at anmelde en pizza og anmelde en mobiltelefon - men, det bliver nok bare sådan noget med at jeg skal have 10% af den omsætning jeg skaber, eller også skal det være sådan at man bare aftaler en individuel pris fra opgave til opgave.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:36

Michael:

Jeg ville ikke benytte det!

Uanset om man har et alkoholproblem eller ej, så er det at lade sig filme i beruset tilstand til kommercielt brug meget uprofessionelt.

Har de deltagende så rent faktisk et alkoholproblem, så vil jeg ikke medvirke til at fastholde dem i den situation (da de jo i givet fald ville miste indtægten hvis de bliver ædru/"helbredt").

Sidst, men bestemt ikke mindst. Mine firmaer har en alkoholpolitik. Som ikke går på hvor beruset man skal være :)

Hvad med lidt sprogblomster fra børn?

Jeg forstår godt dit synspunkt, og det er helt klart også det kritiske ved dette koncept, men man ser jo i andre brancer, at man er med til at fastholde folk i et misbrug, eller gøre skade på sig selv. Det kan f.eks være i cykelsport, hvor der er rigtig mange der er på usunde stoffer, men helt klart noget jeg skal tænke mere over.

Jeg selv jeg drikker måske 10-15 bajer om dagen, og det vil jeg jo gøre under alle omstændigheder - så folk skal jo endelig ikke få dårlig samvittighed over at se mig fuld på en skræm eller sådan noget, og jeg tror heller ikke at jeg vil have et personlig problem med at få andre med på idéen - selvfølig er jeg jo ikke så dum at jeg går ud og finder nogle almindelige snusfornuftige mennesker på 18 år, og tvinger dem til at blive fulde.

Det med sprogblomster fra børn - det var faktisk også en del af min plan, fik bare ikke skrevet det med ind i beskrivelsen af projektet. Men, vil gerne have det sådan at videokanalen har to grupper af anmeldere - søde børn og fulde mennesker - de skal ikke være i samme studio, men optages hver for sig. Så, det kommer bare an på hvad der skal anmelde, hvis det er slik, legetøj - så er det børnene. Hvis det er nogle voksen ting, så er det de fulde mennesker.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:40

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 13:53

Stephan :

Hvis jeg var virksomhed og jeg havde et produkt, der skulle anmeldes, vil det korte svar være et bestemt nej.

En virksomhed, der har et seriøst produkt som de forsøger at brande, kan jeg ikke forstille mig vil associeres med fulde folk. Din idé er bestemt godt fundet på, og underholdningsværiden vil sikkert være stor. At markedsføre sig igennem en sådan metode, kan jeg ikke forstille mig være være lønsomt - medmindre der er tale om en anmeldelse af kaktuspiller :) 

Hvis du har nok tid og det ikke kræver de store midler, kan du med fordel forsøge dig frem. Hvem ved - måske tager jeg fejl og, at det bliver en kæmpe succes. 

Det er heller ikke en markedsføringskanal jeg vil anbefale til alle virksomheder, som du og andre også selv er inde på - jeg vil lade det være op til virksomhederne selv at afgøre hvad der er bedst for dem selv.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)