Beruset er en sinds tilstand er hvor meget bliver meget frie høj , dette kan opnås på mange måder hoppe nedad et vandfald og mærke adrenalinet sus , der giver en lidt mere fri krop.
Fysisk aktivt tør man også prøv og løbe et marathonløb eller sprintet på et løbebånd maks. bare 5 km. Er nok for at mærke dette her du også får når du er fuld, synes bare budskadet er mere sundt.
Kan desuden også spise sundt urter ginseng har jeg bemærket kan giv et sus i kroppen , der ør man er mere frie som person og har denne ligefremhed og sundheden er mere sundt en at drikke sig fuld.
Måske kunne du bare lave en portal med personer der opnår den samme sinds tilsand , på forskellige måder der er ingen facit liste på dette her |
Hej
Jeg har talt med en der har et program som gør det muligt at streame på telefonen og samtidig følge med i hvor mange der ser det streamede og hvor lang tid de ser på siden og dette vha af enten deres computer eller deres telefon.
Hej Mark
Giv mig bare den ene stjerne det kan jeg leve med men det at du skriver til mig privat ser jeg helst stopper .
Preben