Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at starte et firma.

Men jeg mangle:

Logo design

Skilte og klistermærker

Vh Madsll

Fra Svendborg
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Fra  BR Offset Skrevet kl. 21:58

Jeg har tidligere brugt Vistaprint, til både visitkort, klistermærker, kuglepenne og meget mere. Jeg aldrig haft problemer med dem, og de har nogle 'skabeloner' du kan bruge som logo. - Jeg tegnede dog mit i Paint, og det fungere ganske fint, det flyttede jeg bare over på visitkort osv. Big Smile

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:00

Jeg har kigget på deres side.

Fra Svendborg
Tilmeldt 22. Apr 11
Fra  BR Offset Skrevet kl. 22:02

Okay..... - Og det fangede ikke din interesse..? Skype-Wondering

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:04

Jo, jeg syntes bare til at starte med at deres tilbud var for gode til og være sande..

Fra Svendborg
Tilmeldt 22. Apr 11
Fra  BR Offset Skrevet kl. 22:12

Det er de næsten også Smile - 250 visitkort for under en 50'er. MEN de der 'gratis' tilbud kan kun bruges én gang - og det er for nogle skabeloner. - Så skal man liiige have lidt bedre karton kvalitet, liiige en tekst på bagsiden, liiige sit eget logo, osv. osv.

Men det er umiddelbart meget billigt ja. Jeg ved ikke om det er fordi jeg er 'svag', men jeg endte med at købe mig næsten fattig i skidt og l**t derinde fra. Ikke at det er dårlige produkter! - Men liige lidt kuglepenne, liiige lidt brevpapir og sådan kan man hurtig bruge en del der Smile

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:20

Jeg tror jeg leder videre efter en lidt mere prof til jobbet Wink 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:26

Madsll:

Jeg tror jeg leder videre efter en lidt mere prof til jobbet Wink 

Hej MadsII

Jeg har også brugt Vistaprint ... og hvis man har lidt rygrad og bare kan klikke forbi krus med logo, kuglepenne, visitkortholder osv. - så laver de faktisk nogle rigtig gode kvalitetsvisitkort.

Jeg må indrømme, at jeg IKKE benyttede mig af deres spottilbud - jeg designede selv mit eget visitkort og oploadede det på deres hjemmeside. Jeg valgte selv, hvilken kvalitet det skulle være - og kvaliteten (altså papiret) er flere gange blevet rost af folk, som jeg har givet visitkort til.

Så ... lad dig ikke skue hunden på hårene. Hvis man selv har rygrad, så får man kvalitetsvisitkort til billig penge Wink

Susan :o)

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:30

Jamen jeg skal ikke have visitkorts jeg skal have 40x20cm skilte og 15x15cm klister mærker.

Men jeg prøver og kigger lidt mere på det imorgen og så bestiller jeg lidt hjem så jeg kan se hvordan der er når det kommer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 22:31

Madsll:

Men jeg mangle:

Logo design

Hej MadsII

Hov forresten ... glemte at skrive, at jeg selv er blevet anbefalet (men er dog ikke nået til at få benyttet dem) et sted som hedder www.99designs.com. Det er et sted, hvor man kan udbyde en logo-design-opgave ... men læs mere på hjemmesiden.

Susan :o)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)