Hvor får man lavet en prototype på en ide?
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 19. Sep 10
Helle
Skrevet
25-04-2011 kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Preben
Jamen hvis jeg nu ikke får patent , så kan du jo i realiteten sige at det er din ide' og så er jeg ude.
Jeg synes det lyder spændene og ville jo gerne igang, men vil jo heller ikke dumme mig.
M.v.h. Helle
Svar
Tilmeldt 16. May 10
Preben
Skrevet
25-04-2011 kl. 20:37
Svar
Hej Helle
Jeg stjæler ikke din ide, hvis du ikke har råd eller lyst til at betale for de 10-15 patenter der skal til for at beskytte din ide, så du kan bare beskrive din ide i et offentlig forum, måske ikke amino , men bare ideen har været beskrevet i offentligt forum så er patent muligheder væk.
Venlig hilsen Preben
Svar
Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Hej Helle.
Nu ved jeg ikke om det er en opfindelse eller mere et design du har. Hvis det er et desig så kan du få det registreret ved Patent og varemærkestyrelsen for 500,-.
Prøv og se her: http://ip-guiden.dkpto.dk/
Du skal også sikre dig med en NDA aftale med alle du vil fremvise din Ide til.
Jeg kan hjælpe dig med en 3D-model samt tilhørende fotorealistisk billede. Jeg skriver naturligvis under på en NDA først.
mvh. Jørgen / Plustech.dk
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Hej Helle,
du kan prøve at tage kontakt til et væksthus, de tilbyder rådgivning til iværksættere .
Venlig hilsen
Kristian Nielsen
Svar
Tilmeldt 16. May 10
Preben
Skrevet
26-04-2011 kl. 18:00
Svar
Helle
Jeg synes at koncentrerer os om at få lavet din opfoendselse i så storte mængder at konkurenter får bløde knæ,,,
P.e
Svar
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 19. Sep 10
Helle
Skrevet
27-04-2011 kl. 21:18
Svar
Mange tak for jeres svar. Super dejligt nogle giver sig tid til at svare . Nu finder jeg så ud af hvad jeg skal med min idé.
M.v.h. Helle
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Lasse Madsen
Skrevet
27-04-2011 kl. 22:31
Svar
Hej Helle, jeg sad og læste lidt rundt her på Amino, og faldt tilfældigt over din besked.
Jeg er civilingeniørstuderende, og kan lave både 3D-tegninger og printe din idé i plastic som kan holde til lidt af hvert.
Jeg har flere gange hjulpet både virksomheder og opfindere med at printe og tegne deres idéer.
Hvis du skulle være interesseret kan du skrive en mail på: Lassewmadsen@gmail.com
Mvh. Lasse
Svar