Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job hos en virksomhed:-)!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Jeg er en dreng på 14 år, som er ret ivrig for at komme ud og følge en virksomheds drift og hvor jeg kunne hjælpe til med noget.

Jeg gider ikke et job i Bilka eller Brugsen, da jeg ikke føler jeg får noget ud af det, udover penge. Derfor vil jeg gerne have et job på en virksomhed, hvor jeg kunne lære en masse ting. 

Virksomheden skulle nok mest beskæftige sig med online marketing, da det er min største interesse. Jeg vil gerne lære noget om online marketing, administration, regnskab og alt den slags. Også kunne det være fedt, hvis jeg kunne hjælpe til med noget, så jeg kunne få en løn.

Men som sagt, vil jeg meget hellere have et job, hvor jeg lærer en masse, og får en masse praktisk erfaring, til en lavere løn, end et kedeligt Brugsen job, hvor jeg lærer at scanne varer ind. For det er da røv kedeligt!

Nogen som har nogle kontakter/forslag, eller som selv kunne tænke sig en frisk fyr, til at lave noget overskueligt deltids arbejde.

Alle svar modtages med 10000 tak :)!

Mvh Lasse Kalkar

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 21:17

PS. skal befinde sig i København;)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:15

Hej Lasse 

Super fedt at du gerne vil frem i livet! Og jeg håber meget at du er ligeså heldig som mig og finder et fritidsjob hvor du bliver udfordret, lærer en masse og som er indenfor dit interesseområde, for de hænger ikke ligefrem på træerne. Men selvfølgelig er det muligt!

Grunden til at jeg skriver er desværre ikke at jeg kan tilbyde eller henvise til et sådan job. Men jeg synes at du skal prøve at skrive et andet sted end de unge helte, for det er kun personer under 25 der kan læse med her, og derved kommer du altså ikke lige så bredt ud som du måske kunne ønske :) 

Lang besked for et så kort budskab Big Smile Men held og lykke, virkelig!

Mvh

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:13

Hej Lasse

Jeg tror du skal jagte de virksomheder du brænder for at arbejde i eller de virksomheder der har de opgaver du brænder for at arbejde med.

Jeg synes det er fint du ikke gider i brugsen eller slå græs, men du skal jo huske, at virksomheder i langt de fleste tilfælde ikke er sociale institutioner der har en interesse i at lære dig noget, men de efterspørger ansatte der kan bidrage med noget...

Så sæt dig ned og tænk over hvem du gerne ville arbejde for, hvad du kan bidrage og at du er klar til at lære noget.. så kør forbi de viksomheder og hav en lille "salgstale" klar med hvorfor de skal ansætte dig.

Hvis der kom en 14årig ud til mig og var klar i mælet og viste hvad han gerne ville, ville jeg nok blive noget imponeret - ikke sikkert jeg havde et job men kunne være jeg kunne finde på at bruge lidt tid på at hjælpe med mity netværk...

Det jo ikke alt du må arbejde med som 14årig grundet loven, og det sætter jo lidt begrænsninger, men det skal man jo ikke lade sig stoppe af, mon ikke du kunne lære noget hos en webshop kombineret med lidt lager eller noget i den stil... webshops har jo tit mange forskellige funktioner de skal mestre...

Held og lykke med projektet

</ende>

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:26

Tak for svarene begge to!

Ja, det er jo begrænset hvad en 14 årig kan arbejde med, samtidig med at jeg jo ikke har 1000 kompetencer. Men vil tage jeres svar til mig, og se hvad jeg kan gøre.

Lasse:)

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:13

Ellers tag det som en udfordring.

Martin Thorborg kørte vist også taxa da han startede sin virksomhed og vistnok var håbefuld rekrut i Den Livlige Konge Garde.... eller noget i den stil Stick out tongue

Det var sikkert mere af nød end af lyst, men som jeg har læst det var det et nødvendigt onde for at få alle ender til at nå sammen.

Kan godt forstå du gerne vil ramme rigtigt, men nogen gange er penge til at starte et projekt for altså ikke noget at kimse af Cool

</ende>

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 00:25
Hej Lasse,
Super at se at du allerede har fundet interesse for det at være iværksætter :)

Men vil nok råde dig til at starte med at finde et job i Brugsen eller ligende, og derudover ved siden af finder en enkelt ting du vil arbejde med, eksempelvis SEO, affiliater, kundeservice eller noget andet specifikt. Dertil kan du så i din fritid ved siden af dit kedelige job læse om det emne og en gang om et års tid når du har læst, læst og læst om emner kan du så tilbyde at hjælpe folk ganske gratis - ja jeg ved godt det lyder som en dum plan, men hvis du kan få dig skabt nogen referencer og kan vise at selv om du er ung så har du gå på mod og viden, ja så vil du måske i fremtiden kunne score dig noget arbejde herinde :)

Det er sådan mange unge starter, og der er faktisk relativt mange unge der ved utrolig meget om enkelte emner og er dygtige til hvad de laver, du kunne blive en af dem hvis du giver den en skalle og får læst en masse :)
Mvh mark
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 00:35

Tak for svarene!

Ja, selvfølgelig er pengene vigtigt ifm. at skulle starte et nyt projekt, men jeg må indrømme, at jeg vil hellere bruge det meste af min fritid på at læse, lære og blive klogere end også slippe for et arbejde i Brugsen. For mig er der ikke noget så slemt, som at skulle tage hen til et job, som slet ikke motiverer én, og hvor lønnen heller ikke er særlig god.

Mark: Det er vel ikke en dum plan, kan sagtens se din mening med det. Jeg kan jo ikke starte som 14 årig som SEO ekspert eller bogførings ekspert, sådan lige nu her, da jeg jo heller ikke har disse kompetencer. 

Heldigvis optræder jeg jo med 'Freestyle Fodbold', så der tjener jeg faktisk gode penge. Men det svinger meget, da der stort set ikke er nogle optrædener om vinteren. 

Mvh Lasse Kalkar

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)