Hey alle, Jeg er en dreng på 14 år, som er ret ivrig for at komme ud og følge en virksomheds drift og hvor jeg kunne hjælpe til med noget. Jeg gider ikke et job i Bilka eller Brugsen, da jeg ikke føler jeg får noget ud af det, udover penge. Derfor vil jeg gerne have et job på en virksomhed, hvor jeg kunne lære en masse ting. Virksomheden skulle nok mest beskæftige sig med online marketing, da det er min største interesse. Jeg vil gerne lære noget om online marketing, administration, regnskab og alt den slags. Også kunne det være fedt, hvis jeg kunne hjælpe til med noget, så jeg kunne få en løn. Men som sagt, vil jeg meget hellere have et job, hvor jeg lærer en masse, og får en masse praktisk erfaring, til en lavere løn, end et kedeligt Brugsen job, hvor jeg lærer at scanne varer ind. For det er da røv kedeligt! Nogen som har nogle kontakter/forslag, eller som selv kunne tænke sig en frisk fyr, til at lave noget overskueligt deltids arbejde. Alle svar modtages med 10000 tak :)! Mvh Lasse Kalkar |
PS. skal befinde sig i København;)